ponedeljek, 10. september 2012

Pozdrav po dolgem času

Pa je tu september, otroci ponovno v takšnih ali drugačnih šolskih klopeh in prav počasi se bo v naše kraje pritihotapila jesen in pobarvala dneve malček drugače. Že dolgooo je od zadnjega pisanja na blogu, več kot mesec dni. Včasih pač ne gre vse tako, kot si želimo ali pričakujemo. Preprosto sem otrpnila na vseh področjih svojega življenja in resnično upam, da se mogoče(tudi z nekaj pomoči drugih) počasi vrnem nazaj v svoj svet.
Življenje je pač nepredvidljivo na trenutke. Včasih nam da vedeti, da pa le nismo večni in brezpogojni gospodarji svojega telesa in duše.
Zgornja fotografija je še avgustovska, ko mi je v nekem svetlem trenutku le uspelo narediti malenkost in potem sem spet padla nazaj v temo. Posamezne fotografije lahko najdete na blogu V SVETU PAPIRJA.

Hkrati se tudi oproščam, ker niti nisem imela moči, da bi gledala, kaj šele kometirala vaša ustvarjanja.

9 komentarjev:

  1. Draga Marika, res lepo te pozdravljam, vesela sem tvoje objave, zelo:))
    Prav prisrčne so te tvoje čestitke, ko iz malega zraste veliko...
    Vse dobro ti želim, predvsem zdravja in dobrega počutja, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. O kako simpatične voščilnice so nastale=) Čisto poletne in enkratnih barv=)

    Pozdravček iz dežele suhe robe=)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nič ni narobe če se za nekaj časa ustavimo in malce počakamo. Pot sem nam zopet odpre in vse se zaceli. Vse dobro ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse potrebuje svoj čas... Tudi jaz ti želim vse dobro in podporo (če ne drugje, pa pri nas).

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen set čestitk je nastal; zelo so všečne!
    Želim ti vse dobro :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč so mi tvoje čestitke, tako prikupne so.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tako poletno igrive, krasne so! Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Z dobro voljo in obilico optimizma, smo lahko kos vsakemu izzivu. Čeprav je včasih teško, vem.

    Luštne in igrive. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. spet čudovite voščilnice. sploh tista s kobilico mi je padla v oči, imam nožek kobilico ki ga nikakor nisem še uspela uporabit :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika