torek, 10. april 2012

Poročna voščilnica v škatlici

Pa so za nami prazniki in že na pol napolno v novem tednu, ki bo dan krajši.
Za ta teden sem se odločila, da bodo na vrsti voščilnice v škatlici. Nekaj jih moram pripravit in lažje mi je tako, da si zadam nek okvir. Ko pa ga še javno obelodanim, se pa sploh moram držat, Mar ne?

Za začetek sem izbrala kar poročno. V škatlici s prozornim okencem. V notranjosti na levi strani tokrat isem izdelala žepka, pač pa sem karton z dvostranskim lepilnim trakom prilepila kar na rdeč trak in tako zadaj po želji lahko kaj zataknemo (denar, darilni bon itd.)
Kombinirala sem različne teksturne papirje/kartone, dodala še štiri ravne embosirane linije, vmes pa rdeče pikice.

2 komentarja:

  1. zelo lepo narejeno kje si najdla te ideje

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo. Rdeča in bela kombinacija mi je zelo všeč, tudi za poročne!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika