sobota, 4. februar 2012

Poročni album

Črno bela kombinacija ....
Velikokrat ji poleg elegance pripisujemo tudi "brezačasnost".  Vsekakor dve zelo pomembni stvari pri oblikovanji poročnih albumov. Tale album (pravzaprav komplet, saj je poleg tudi škatla v katero ga shranimo) je nastajal kar nekaj časa(tisti črno beli delčki, ki sem jih tolikokrat porivala na rob mize).
Črna osnova. Le pri škatli sem za pokrov uporabila belo.
Tokrat dva žepka. Prvi (znotraj na platnici) je prazen. Kaj bo v njem? Voščilo? Denar? Darilni boni?..... Drugi desno na zgornji fotografiji. V njem vstavek, kjer je prostor še za štiri fotografije in dva napisa.Levo od njega pa je črn okvir, ki sem mu dodala prozorno tršo folijo za zaščito.


Photobucket Photobucket

3 komentarji:

  1. Zelo lepo Marika, tole je res brezčasno on čudovito darilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna kombinacija črno belo in super izvedba!

    OdgovoriIzbriši
  3. čudovit album in tudi črno-bela kombinacija je lepa....jaz sem pred leti delala Č-B vabila za poroko

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika