torek, 17. januar 2012

Sreča v nesreči

Uhhh!!! ... tudi meni se kdaj zgodi SREČA V NESREČI.
Lotila sem se novega zvezka za mene, pa(naredila sem platnico in ravno začela z rezanjem notranjih listov .....

Naš najmanjši škrat pride z vprašanji kaj delaš, kaj bo to in podobno. Po kratki razlagi z moje strani, se seveda odloči, da bi ona to tudi imela. In ker je neučakanost neizmerljiva, se lotim njene. Tako na hitro za poizkušnjo.
In še sreča!
Ko sem njeno sestavila skupaj, sem ugotovila, da sem naredila mojo platnico preozko. Uhhh!!! Moram prizat, da se mi je odvalil kamen od srca. Sicer ne bi bilo večje  panike, ampak samo novo delo.

Tale je Anina. Moja pa je trenutno kar malček postavljena na stranski tir.
Pa še dve teme, ki jih je že izdelala do danes.

2 komentarja:

  1. vidiš včasih je dobro da nas kdo "zmoti"
    lepo si naredila ni kaj

    OdgovoriIzbriši
  2. Potem pa tak super za motnjo, da si si potem naredila takšnega kot si želela.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika