sreda, 3. avgust 2011

Štiri nevtralne voščilnice

Morala sem spremeniti svoje mnenje: sploh jih ni tako lahko delat. Ko misliš, da se že malo navadiš, mimogrede lahko posežeš po kakšnem od dodatkov, ki ni ravno primeren čisto za vse.
Kot sem že v prejšnji objavi napisala, sem tokrat uporabila črno osnovo. Črke pa .... to so prastare nalepke, ki so bile namenjene ne vem čemu, nekaj v zvezi z videokasetami. Zaradi črne osnove, pa imajo vse štiri tudi v celoti izdelano notranjost namenjeno pisanju.
Prva zeleno obarvana in z baloni, druga bolj pisana in z dodanim zmajem.
Pri tretji sem uporabila oblačke in izrezne mini tortice.
Na četrti pa pisane zastavice.
Večina je lepljenja s penastim trakom.

7 komentarjev:

  1. Danes pa je moja zmagovalka definitivno tista z balončki. Krasnih barv in še luškan motiv.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si jih naredila! meni pa je najbolj všeč tista s kolački:)

    OdgovoriIzbriši
  3. moja top je "zmaj tolovaj" :)
    super ideja s temi črkami. še pomislila nisem da so tako uporabne :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav vse so posrečene in zelo lepe, LP:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika