torek, 7. junij 2011

Voščilnici zloženi proti sredi

Zlaganj voščilnic je toliko vrst, kolikor je bujna človeška domišljija. Nekatera zlaganja se dobesedno primejo "kot gobe po dežju", druge ostajajo le redke izjeme.
Od zadnjih novosti se je mislim da najbolj uspešno prijela easel voščilnica. Ampak danes še nisem pri njej. Današnji dve sem preprosto zlagala proti sredini.
Lepo je, če imamo za to dvostranski papir, seveda pa to še zdaleč ni nujno. Da je lice nekoliko drugačno, sem preko lepila okrasni izrezek na katerega sem dodajala rože. Vse skupaj sem povezala s trakom.
V notranjosti sem izdelala trikoten žepek in vanj zataknila zložen listič za pisanje.
In to je to. Prijetno zlaganje, nič posebnega. Dvostranski papir nam omogoča dokaj hitro izdelavo. Pri enostranskem bi morali eno stran še dodatno obdelati (s štempiljkami ali lepljenjem), kar nam vzame nekaj dodatnega časa.

8 komentarjev:

  1. Papir res omogoča nešteto stvari in tako zlaganje in drugačna oblika je dovolj, da je čestitka sama po sebi zanimiva in ne potrebuje veliko dodatkov. Lep papir si izbrala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sama z različnim prepogibanjem in zlaganjem nimam kaj dosti izkušenj, rada pa to občudujem pri drugih ustvarjalkah. Tudi tebi gre to odlično od rok. Naredila si prav posebno čestitko, prejemnica jo bo gotovo z občudovanjem "odpirala". LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav posebna je, tudi izbira barv, rožice popestrijo vse skupaj. Všeč so mi malce drugače zložene voščilnice!

    OdgovoriIzbriši
  4. Malce drugače je vedno privlačno. Krasne ideje imaš.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja res sreča, da obstajajo tile dvostransko vzorčeni papirčki. Luštno si oblikovala tole papirnato umetnino.
    Lep dan.

    OdgovoriIzbriši
  6. krasna ideja in všeč mi je kako si snežinke(saj zdi se mi da so) sestavila v rožico

    OdgovoriIzbriši
  7. Super izvedba in prav fletno izgleda :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika