petek, 17. junij 2011

Gatefold card - double

Še vedno sem pri gatefold voščilnicah.
Včerajšnje klasično zlaganje:
trije najpogostejši načini

1. zgolj samo preklopni motiv
2. z zavezovanjem
3. s trakom, ki objame voščilnico

Povsem podobne so double gatefold voščilnice.


Če smo včeraj imeli osnovo razdeljeno na štiri dele, jo imamo tokrat na šest delov.  Osnova sta dva sredinska dela, po dva stranska (levo in desno) pa zgibamo proti sredini in proč od sredine (največkrat razdeljeno točno na polovico, ni pa to nujno).

Da vnesem še malo drugačnosti, sem tokrat sicer običajno ravne stranske dele ... posnela. Notranjost je lepljena v celoti. Pa tudi to je zgolj samo za prikaz, kako lahko izgledajo različni načini. Z zunanje strani pa je obdelan tudi ozek sredinski del, ki se pri zloženi voščilnici vidi. Pri diagonalnem rezu stranskih delov moramo računati na to, da smo potem omejeni pri izbiri velikosti motiva.
Pri drugi sem uporabila drugačen rez: spodaj in zgoraj sem diagonalno na obeh straneh porezala vogale. Lahko jih porežemo tudi tako, da se porezana dela stikata (v sredini ali pač kje drugje).
Na tej zadnji je prikaz umeščanja ali dveh motivov ali motiva in teksta kot v mojem primeru. V tem primeru je lepo, če vsakega nelepimo na eno stran zloženih stranskih delov. S tem tudi lovimo ravnotežje prostostoječe voščilnice.

4 komentarji:

  1. Všeč mi je tvoja serija res lepih in zanimivo zgibanih voščilnic. So zelo lično izdelane in okrašene. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, tole pa so projekti, odlično ti gre, vse pohvale, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale mi je trenutno najbolj všeč. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz bi se najbrž v vsem tem zgibanju in prepogibanju zgubila. Se vidi, da je potrpljenje doma pri tebi!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika