sreda, 15. junij 2011

Diamond card

Že včeraj jo je v komentarju omenila Vladka in tudi prilepila link do navodil za izdelavo. Če pogledamo spring card je pravzaprav nekakšna polovička tele današnje. Nekaj mojih prejšnjih narejenih lahko vidite v tej objavi.
Takole sem jaz naredila eno, ki je narejena zgolj iz enega kosa papirja. Nobenega lepljenja, nič. Ker sem zgibe na hitro potegnila z rjavo blazinico, se lepo vidi, kako in kje je zgibana.


Ko sem se pred leti srečala z njimi, so mi bile strašno všeč. Potem pa človek kar malo pozabi na vsa ta zgibanja, ki priznam, včasih tudi kar pošteno najedajo živce.
Ko zgibamo, so nekateri zgibi prav grozni na pogled. Ampak naj vas to ne ustavi, saj znajo biti te diamond voščilnice prave lepotičke. Vsi tisti zgibi so potem skriti v notranjosti.
Če je bila prejšnja zgolj na listu papirja, pa se le vendarle največkrat preko zgibane osnove lepijo takšni ali drugačni listi in dodajajo razni drugi elementi.
Pri tej sem del motiva izrezala še 1x in ga preko nalepila z 3d trakom. Sredinske trikotnike lahko obdelamo ali pa tudi ne. Povsem naša odločitev.

Tudi pri zeleni sem uporabila penast trak., da sem z njim prilepila lepljene kvadrate, ki imajo v sredini okroglo odprtino, motiv pa je odtisnjen nižje. Tako sem lahko lepo izpeljala še dve okrasni rumeni pentljici iz satenskega traku. Tudi pri straneh sem se poigrala s krogi. Le da so tokrat to četrtinke in polovičke. Če je bila pri prejšnji osnova povsem prekrita, pa tokrat ni tako. Kar doberšenj del osnove se vidi.

In seveda me je spet "zamorilo" kam in kako s tekstom, če ga želimo nekoliko več ali pa drugače. Tako je nastala tale zelenka. Na levo stran osnove sem zadaj nalepila dodaten karton. Tako tudi ta diamond voščilnica stoji nekoliko drugače (na zadnji strani sem ji nalepila še trak s pomočjo katerega jo postavimo na ravno površino).
Stoji lahko tako, da je zaprta, ali pa takole z razprtim spodnjim delom kot na fotografiji. Pravzaprav sem njeno "stoječe stanje" zasukala za 90stopinj(seveda pa moramo na to misliti že pri nameščanju motiva).  Lepo se vidi, kako spodnji del spominja na spring card.
Še eno zgibanje/zlaganje je za nami. Diamond voščilnica je lahko povsem samostojna, lahko pa jo takole združimo v komplet z ostalimi izdelki ....
amerikanka, diamond card in knjižna kazala

3 komentarji:

  1. Super, da si mi pokazala kako se sploh to naredi :). In zelo mi je všeč, da si naredila še svoje izpeljanke, ki se mi zdijo še bolj praktične. Hvala za ta tvoj trud in lepe čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prava mojstrica si. Moj poklon.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi zgibanke različnih oblik gredo tebi odlično od rok. Tudi meni je všeč, kako uporabiš svoje variacije.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika