petek, 13. maj 2011

OKROGLE Obletnice

Kako zanimiva so si včasih ta nasprotja. Sploh na petek 13-ti.
Govorim o nasprotjih v mojem življenju. Na eni strani bele osnove voščilnic, na drugi strani čisto črni prsti (priznam, ne samo prsti, ker mi je uspelo tudi politi pol stekleničke črne barve po kavbojkah in so danes romale v smeti), kosilo rumeno- zeleno (sveži široki rezanci s popečeno kraško panceto in zelena solata.
Ko sem za silo sprala črno barvo (vajo s šrno barvo sem ponavljala kar dva dni-včeraj in danes; nohti so še vsi črni, saj so vpili barvo kot žejna puščava), sem se zakopala v zemljo, kamenje, plevel.... in potem nazaj med bele osnove. Neke druge. Ureznina (ne prav globoka, pa vendar takšna, da ne dopušča izvajanja pritiskov zaradi ponovne krvavitve) me je prisilila, da sem spet menjala to kaj počnem.
Danes mi je bil resnično prav zanimiv dan. Včasih se čudim, kako lahko toliko enih raznolikosti, pripetij, nezgod , štosov.... stlačiš v en sam dan. Za današnjo objavo...poigravala pa sem se s kvadratki in okroglimi številkami.

3 komentarji:

  1. Današnji dan si imela res barvno pester! Tudi na izdelkih si se krasno poigrala z barvami!

    OdgovoriIzbriši
  2. Aha, razlivanje črne dobro poznam... Na likovno terapevtski delavnici se je klientu razlil črn tuš. Voda, čistila pa papir za čistit pa kar nekaj korakov vstran, v drugem prostoru... Dobro, da si imela za povratek k belinam že čiste roke :).
    Dan je pa res lahko pester, tako in drugače, v barvah ali pa brez ;). Fino, ker ne obupaš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je, kaj vse se človeku lahko ali pa ne zgodi :) Vsekakor je to raznolikost opaziti tudi na tvojih izdelkih. Pisana druščina.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika