nedelja, 17. april 2011

On ali Ona ... to je sedaj vprašanje

MI je bilo kar malo težko narediti en tako nedifiniran album, čeprav sem mislila, da s tem nimam težav. Se še ne ve kaj bo, ampak nekaj definitivno bo! Tako je bilo tudi pri tem mojem albumu: nič nisem vedela kako naj se ga lotim, ampak vedela sem, da bo nastal. Nekako že.
Da sem se odločila za takole vezan mini album, je bila pravzaprav usmeritev naročnice. Nekako tako(neka modro bela zimska zadeva)..... samo drugačnih barvnih odtenkov.
Še nekaj strani iz notranjosti ...

Sem fotografila preden sem ga vezala(zato ti prazni stranski prostori). Pač običaj, da na podlagi fotografij naročnik potrdi ali je to to ali je pričakoval nekaj povsem drugega, želi kakšne spremembe.
Čeprav pristop z mešanimi občutki in nekako izgubljeno, je bil na koncu všeč tudi meni. Kar je pa še pomembneje ... tudi naročnici. 
Več fotografi v albumu On ali ona.

6 komentarjev:

  1. Res je cotkan, lepih barv in spet poln teh drobnih detajlov, ki vanj preprosto sodijo. Lepo te pozdravljam!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, to je tisto, ko imaš po eni strani bolj odprte roke, ker ni določeno glede barve, da mora biti na primer roza, po drugi strani pa je to en velik problem. Lepo si rešila zagato in albumček je definitivno ena zelo lušna zadevica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro si se znašla. Res lep albumček in če je še naročnici všeč verjamem, da je to en krasen občutek.

    OdgovoriIzbriši
  4. res si se dobro znašla s tem ona-on albumom

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je še lepše, da ni "klasično" moder ali roza! Sploh je čudovite barvne kombinacije in spet ravno prav detajlov!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo in prav fajn za spremembo nevtralnih barv, pa kljub temu nežen in cortkast.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika