petek, 1. april 2011

Dnevi metuljev - izžrebanka

Čeprav sem rekla šele zvečer, bom preventivno(saj veste, pomlad, pa dela zunaj, vihtenje grabelj in vil, vse polno zemlje za nohti..... skratka nadvse utrujajoče po zimski ležernosti) kar sedajle objavila.

Torej izmed vseh lističev (napisanih, prepogjenih, vdetih v škatlico, je ven pokukal listič z imenom Mil.
Mil javi se mi na mail marikagabez.slo@gmail.com in mi posreduj svoj naslov. Pošiljam v ponedeljek, ker je pred nami vikend .

Še 1x hvala vsem za komentarje in vaše sodelovanje.




Pa še ena od izpeljav, ki je v teh dneh nisem pokazala : embosing blazinica in mioks prah (to imajo malarji, da dodajajo v barvo za učinke starinskega pridiha). V  nasprotju s prahovi za embosiranje je treba preko tega še potrebno nanesti zaščitni  lak v spreju.

7 komentarjev:

  1. Vau, to sem jaz. kako sem vesela, da je listič z mojim imenom prikukal na dan. Pa naj še kdo reče, da nimam sreče. Marika, hvala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mil, čestitam tudi jaz! Marika, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mil čestitke. Tale ideja z mioks prahom je odlična :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke izžrebanki. Teden metuljev je bil krasen.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mil, čestitam! Marika, tebi pa hvala za čudovite metulje, ki si nam jih predstavila.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika