nedelja, 6. februar 2011

Kako nastaja album mapa

Tisto včerajšnje naznanilo o vsakodnevni objavi je prišlo povsem spontano. 5.februar se je pisal in peta objava v mesecu je bila. Se pravi, da mi je takoj lažje, saj sem nekaj že postorila. Sedaj pa se bom samo še poizkušala držati. To so moje male motivacije, ki mi pomagajo na duševnem področju. In prav nič se ne bom obremenjevala, če mi kakšna višja sila to prepreči (npr. bolezen). Ne bom pa tolerirala "napada lenobe" kar tako.
Kako se lotevam teh albumov map?
Ker je velikost, način zlaganja .. zacementiran, je s tem prihranjeno veliko časa, premišljevanja, računanja..... Ostaja samo še oblikovanje.
Iz kartona imam pripravljenih kar nekaj različnih izrezkov. Na enem kupu so večji in obrobe, na drugem kupu manjši, ki so bolj primerni za kakšne napise. In to potem premetavam in prekladam po papirju, dokler se mi zadeva ne zdi sprejemljiva. Vsi ravni kosi, ki so namenjeni za fotografije imajo tudi napisano velikost. S tem spet prihranim čas, saj samo pogledam napisano številko in temu primerno odrežem papir za podlago. Brez ponovnih merjenj in prekladanja ravnil, svinčnikov....
Druga fotografija spodaj pa kaže, ko postavljam osnovne dodatke. Mogoče bodo ostali tako, mogoče ne? (tile so kar ostali tako).
In da ne bodo samo prazne mapice sem današnjo opremila tudi s fotografijami.
Nekoč, nekaj dni v Olimjah z grenkim priokusom na hudo sinovo obolenje, ki sem ga potem dva dni zdravila sama z domačo infunzijo(dokler se ni stanje vsaj malo normaliziralo), navkljub temu, da je dobil napotnico za Celjsko bolnišnico.
V album z že dodanimi fotografijami sem na koncu dodala še nekaj malenkosti kot nalepke, izrezane otroke v gibanju, skakajoče žabe.....

Šest jih je že za menoj :)  ... saj mi gre kar dobro.

4 komentarji:

  1. Super si se vzela v roke s tistim, da ne boš kar tako tolerirala napada lenobe. Sem se kar nasmejala super samo odločnosti. In spet si čudovito čarala s papirji, prelepe barve, dodatki, sporočilnost... LP:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično ti gre in všeč mi je tvoje sistematično delo. Jaz si velikokrat ne zapišem kakšnih mer naprimer, ker si bom itak zapomnila. Ja pa ja. Vsakič znova merim :)))) Držim pesti, da te kakšna bolezen ne napade in prepreči tvoje ustvarjanje in še kaj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ufa, kolk dela! Jaz nisem tako sistematična, me bolj nese tok. Občudujem ljudi, ki imajo red in se ga znajo držati! In ti si ena izmed njih!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf ja sistematičnost tudi ni moja vrtlila. Vse merim pa še kdaj kaj na hitro kar ko iz glave naredim potem pa ne paše skupaj. Ampak tebi tile albumi odlično uspevjao.Bravo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika