petek, 31. december 2010

Snow

Božična delavnica okoli Božiča zapira svoja vrata in se vsako leto ponovno vrača tam nekje na jesen. Zatorej ta mini album kar tukaj. V decembru sem naredila kar nekaj albumov, pa je samo eden ostal doma. Tisti nedokončan(zgolj izdelana osnova, brez vseh dodatkov), ki ga bo morala narediti kar hčera sama, saj je bil namenjen njej za darilo.
Nekaj teh papirjev sem že uporabila v enem izmed albumov. Tisti je bil kuvertni. In navkljub temu, da mu je tale navidez rahlo podoben, le ta sploh ni kuvertni.
Na spletu lahko najdete nešteto albumčkov, ki so narejeni iz enega samega lista. Praviloma so to albumi narejeni iz 12x12 inčev velikih listov. Ker pa sem takšne že delala(tudi sedaj je na mizi eden od njih), sem tokrat poizkusila z večjo velikostjo papirja, ki sem ga preprosto odrezala s skalpelom na velikost, ki sem jo želela. Tako je moja osnova velika 50x50cm in končna velikost albuma je 13x13cm.
Sploh ni bilo tako težko, kot sem sprva mislila da bo. Le malo več prostora potrebuješ, malo več reztezanja rok sem ter tja.
Ker imam doma že narejene zimske fotografije naših palčkov malčkov, je bil sprva namenjen le tem. Vendar pa sem kasneje ugotovila, da razpored fotografij kot tak ne ustreza mojim načrtom. Zato bo moral nastati nek drug sneženi album, kjer bodo fotografije lahko tako, kot sem si zamislila.
Pravzaprav je ideja že izoblikovana in materiali pripravljeni. Če je bil prvi kuvertni in tale zložen, bo naslednji iz vrečk. Jap!!!!
Le teh že dolgo nisem uporabljala.

Kogar zanima več okoli albumov in mu je moje kvačkanje besed tule na blogu odveč, pa naj povem, da sem na vrhu dodala nov jeziček, novo  stran - z naslovom ALBUMI, kjer bom shranjevala povezave samo do fotografij posameznega albuma. Nekaj jih je že dodanih, nekaj jih še bom, saj so moje fotografije raztrešene tu in tam. Le kdo neki bi jih vse našel?

5 komentarjev:

  1. Malo mi je ušlo dogajanje na blogih zadnje dni. Tudi pri tebi. Pa se trduim malo nadoknadit. Lepi izdelki izpod tvojih rok. Upam, da je zdravje kaj boljše, predvsem pa ti ga želim čimveč v prihajajočem letu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem si ogledala tako prejšnjo kot to objavo in res neverjetno kakšne albume vse ustvarjaš in predvsem iz kakšnih materialov. Mojstrica brez primere, res občudovanja vredno. Bodite lepo in želim vam lep skok v Novo leto.

    OdgovoriIzbriši
  3. Srečno tudi tebi! Veselim se že novih virtualnih srečanj s tabo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep albumček!
    Upam, da si že bolje in želim ti še boljše!!
    Tebi in vsem tvojim vse lepo v novem letu!

    OdgovoriIzbriši
  5. Želim ti vse dobro v letu, ki prihaja, prav tako tvojim najdražjim. Pa veliko ustvarjalnega navdiha! LP

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika