nedelja, 22. avgust 2010

Prisluhni svojemu srcu....

Prisluhni svojemu srcu.....

Ta citat sem izbrala za sestavljanje darila, ki je povsem spontano iz nameravanih dveh izdelkov, postalo komplet petih izdelkov.

Tako sedaj komplet sestavljajo:

- voščilnica

-škatlica za voščilnico

-kotno knjižno kazalo

-mini blokec z lepljivimi lističi

-pripadajoča torbica

Meni je všeč, kar je nastalo.

Voščilnica je oblika EASEL, se pravi namenjena, da okrasno stoji polovično odprta. V notranjosti sem na tem vidnem mestu dodala številko 40, pove svoje.
Škatlico sem ponovno izdelala z okencem. Tokrat sem tudi zunanjost škatlice malce okrasila s 3d elementi.
Sicer nisem ravno prepričana, kako naj bi označila same rože. Želja in namen je bil motiv sončnice, pa upam, da tisti, ki bodo tole pogledali, lahko sončnice "vidijo" tudi tako, kot sem jih v teh izdelkih videla jaz. Saj imam še neke, ki so seveda čiste kopije sončnic, pa vendar se mi je nekako zdelo, da na takšno osnovo ne bi sodile. Bi se preveč izgubile, ker sem jih barvala s perl vodenimi barvicami. Pridejo na vrsto pri drugem kompletu, da ne bodo slučajno med tistimi stvarmi, ki obležijo.

Torbica je povsem običajna, takšna kakršnih sem že kar nekaj naredila.  Tule je pogled na zadnjo stran, kjer sem zgolj samo dodala satenski trak zavezan v pentljo, saj se le ta pojavlja tudi na drugih kosih darila. In zgolj samo slučaj je, da gredo vsi tile dokončani izdelki prav lepo v notranjost torbice. Tega nisem načrtovala.

Ker sem cvetov naredila kar nekaj in ker so ostajali razni manjši končki papirjev, sem izdelala še kotno knjižno kazalo in pa "oblekico" za samolepljive lističe.

Tako ima naročnica možnost izbire darila po njeni želji, sestavi. V rezervi je še nekaj cvetov in če ne bo vzela vsega, bom pač kompletirala naprej.

3 komentarji:

  1. Spet veliko truda in spet so tvoji prsti izdelali krasne izdelke. Všeč mi je predvsem kombinacija močnih barv. Pohvale!

    OdgovoriIzbriši
  2. prekrasen komplet je nastal, kombinacija barv in sončnice...res lepo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika