nedelja, 15. avgust 2010

Duhovno

Ravno danes, na praznični dan, mi je nekako uspelo, da sem dokončala prvo serijo, ki sem jo preprosto poimenovala Duhovno.
Lahko rečem, da sem se k temu delu dolgo spravljala(merim kar v mesecih, če že ne letih), saj sem se vedno nekako počutila, da kot laik posegam v meni tuje in neznane svetove, nekam, kamor niti nimam pravice vstopiti.

Bilo pa je vseskozi to nekje.....globoko v meni. Želja, ki me je gnala in gnala, pa sem na koncu samo  morala zbrati dovolj poguma.
Letos (na dopustovanju) smo se pogovarjali o tem, brala sem, spoznavala novo, se učila.....
Čeprav že tretje leto preživljam čudovite počitniške dneve v skupnosti neokatehumnov, se še vedno nekako počutim kot da jim nisem enakovredna, dorasla na mnogih področjih,  nevedna...
V tišini dnevov brez najmlajših dveh, sem nekako zmogla in oblikovala tole prvo serijo. Preprosto, na eko kartonu, z eko kuvertami....Začetne bojazni so počasi popustile pod močjo silne želje, da se tega lotim. In srečna sem. Zadovoljna! V delu je že druga serija (zgolj oblikovna zasnova) in nekako čutim, da sem obogatela.

5 komentarjev:

  1. seveda si obogatela... in bogatila boš vse, ki bodo deležni teh in naslednjih "Duhovnih".
    a ni zanimivo, da lahko v določenih sferah prehodimo toliko korakov, pa se še vedno počutimo tako na začetku poti... kar lahko pomeni samo eno - pot je neskončna, z neskončno možnostmi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidiš takele čestitke se pa jaz ne bi znala lotiti. to je zame prehudo, pretežko, prezahtevno in tudi sama imam podobna občutja, kot ti. Ne bi se mogla podati na tuj "teren". Se mi zdi, da sem tam preveč "mrzla".

    So mi pa tvoje voščilnice všeč!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno ti je tole uspelo in prav lepo jih je videti. Tudi tole tvoje branje je zanimivo in lepo.
    Pri meni te čaka darilce :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Vsega se lotiš in vse izgleda lepo in "bogato".

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale kolekcija pa mi je tako blizu, tako lepa ... Duhovni svet je zame nekaj najlepšega in ti si vanj stopila tudi vizualno. Hvala, ker si z njim obogatila še nas, ki te spremljamo preko bloga!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika