nedelja, 13. junij 2010

ICSketches #69

Po dolgem času, ker se počutim nekako prazno, spet voščilnica za izziv. Hčera se še odloča ali je primerna za njeno sošolko ali ne.
Zapakirana v škatlico.

5 komentarjev:

  1. Všeč mi je, da vedno zapakiraš voščilnice, kajti glede na to, da so ročno delo so res vredno veliko več kot navadna voščilnica. Na ta način dejansko postaviš vrednost svojemu izdelku tudi za tiste, ki tega na prvi pogeld morda ne bi opazili. Všeš mi je ta voščilnica in ti ptički.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica, sploh v kombinaciji s škatlico :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Vladka mi je vzela besede izpod tipkovnice. Tele tvoje škatlice so res zmerja nekaj posebnega.Krasno je, d ase vsa lepota čestitke vidi skozi okence. Lepo, lepa barvna kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je všeč škatlica za čestitko. Že dolgo se spravljam, da bi jih za bolj bogato okrancljane delala tudi jaz, samo kaj, ko je celofan takoooo enostavno variti :))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika