sreda, 26. maj 2010

Ko ni časa za besede..........

Se zgodi, vsem in tudi meni...
S povabilom na kavo....
Nekje ob Savi.....
S tistim "nanačičkanim" albumom.......
Ujeti koščki ob vodi........
Na delovni mizi...kot nas je pozvala Creatissimo.......
V kuhinji........
Nov album v nastajanju.....

In še in še..........učimo se v zadnjem mesecu ko nori (se vedno spomnim na Sonjo), mislim vsak dan na CRAFT-alnico (pa preprosto nimam časa), občudujem ob vsaki objavi Hali (ki ima toli ustvarjalne energije brez vseh večjih nihanj kot večina nas), se čudim in klanjem vsemu objavljenemu na Ustvarjalni skrinji, naslajem 1x, 2x, 3x....nad besedami in fotografijami in izdelki mo art, se veselim skupaj z Anjo, občudujem Andrejina sestavljanja darilc in kot majhen škratek skačem od veselja ob Bolhini novi pridobitvi....pa še bi lahko naštevala in naštevala......

Pa ni ČASA, da bi vse povedala in potem mislim, da delam krivico komurkoli, da sem pozabila kaj pomembnega......Zraven je treba še živet, oplet vrt, nabrat rož, vzdževat spletno stran, včasih preteči ali vsaj prehoditi kakšen kilometer, popit kavo ali pivo na terasi, se jezit nad tem ali onim otrokom, spoznavati  in raziskovati novo......HUH!!!

8 komentarjev:

  1. Ja, ja, mislim, d aimamo vse to "bolezen": pomanjkanje časa, pa vse bi rade in vse strpale v tistih nekaj ur ;)
    Krasni albumčki, tako tisti v nastajanju, kot tisti gotovi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšno fajno objavo si naredila! Povzame vse - tvoje dogajanje, ustvarjanje, pa še "miganje" na drugih blogih. Kot je rekla moi - vse smo nekje tu, ko je še toliko stvari, ki čakajo, da se jih lotimo...

    Lep se imej, Nataša

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, včasih je res škoda, da nam primankuje časa, a žal TAKO JE. Tale tvoja objava je zelo zanimiva, vsega po malem, pa hvala za omembo moje malenkosti :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Samo kimam, samo kimam! Se dogaja podobno tudi na našem koncu in v našem brlogu. Sem se pa že ustrašila, da ste stvari s kreativne mize odnesli s sabo na Savo!! Ker, če tam piha tako kot pri nas, bi iz papirja prav prišle le barčice! ;) In ti si rekla, da te je sram - saj je tvoja kreativna miza točno taka kot moja (kadar delam s papirjem); ne, še bolj je pospravljena kot moja!
    Odlična objava - pove in pokaže vse! PS: Komaj čakam, da bom naslednje leto imela nekaj za vse tiste, ki nimamo časa (več, žal, ne smem povedat, ker je skrivnost!)

    OdgovoriIzbriši
  5. ne bi mogla povedati bolje. in - hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Marika, ti samo uživaj in se ne sekiraj za ostalo. :) Komaj čakam, da vidim albume.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mhmhmhm kakšni lepi kolaži. Našla sem se marsikje, kaj vse bi še rada naredila, pa ne pride na vrsto. Zato in samo zato "mojih" juter pred službo ne dam. In pohavlit moram mojega osmošolca, ki se zadnji mesec res trudi ( no saj se tudi čez leto, a na koncu zmeraj prestavi v višjo prestavo) pri šolskih stvareh.In mojo četrtošolko, ki ima tako veliko skrb za vse šolske stavri in , ki je pisala 100% test iz matematike (čeprav je bolj jezikovno/družbosloven tip) in na koncu ne smem pozabiti na mojega prvega črva, ki se trudi in kljub mavcu na desni roki napiše kakšno številko in kaj pobarva.
    Zato, ker so tako pridni, imam tudi jaz čas za vse , kar me/nas razveseljuje!
    Uf sem se razpisala, ampak glej takšni občutki so me prevzeli ob tvojem pisanju.
    Lepo bodi in še naprej lepo ustavrjaj!

    OdgovoriIzbriši
  8. Mislim, da sem že nekaj časa v podobnem doživljanju kot ti. Ko je toliko stvari, ki jih počnem, bi jih rada počela, jih moram početi in še toliko takih, ki mi uhajajo. In čas mi je začel brzeti in mi že delovni dnevi tako hitro minejo, da sploh več ne doživljam petka, ker komaj v soboto dojamem, da je že za mano :-)

    Ampak vseeno se mi zdi, da se pri vas ogromno ustvarja in naredi in zabava. In vsekakor hvala za pohvalo, zelo prija za dušo in zelo sem vesela, če komu s svojimi izdelki vsaj za trenutek uspem ustaviti čas.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika