torek, 18. maj 2010

Happy birthday

Dve novi voščilnici sta nastali, obe z dodanimi napisi v angleškem jeziku.

Obe sem spravila v pripadajočo škatlico z prozornim okencem na sredini. Nekaj časa bosta še počakali doma, da se jima pridruži še tretja, za katero pa mi je žal zmanjkalo navdiha, saj je tematika povezana z delfini. Te živali imam sicer rada, ampak ideje o tem kako jo spraviti na nekako bolj bogato  in 3d voščilnico......še ni.  Še dobro, da se ne mudi in je čas do konca meseca.

Rožice sem delala iz starih listov za dopise. Kar žal mi je bilo, da sem imela samo toliko narezanih, ker bi jih še kar delala in delala.

Pri prvi še nekaj vrvice, metuljčka, zvezda, luknjanje, senčenje, pike s pisalom za 3d učinek....
Pri drugi sem rožicam dodala gumbe in nekaj listkov.

Za motiv sem po dolgem času spet delala v piramidni tehniki. Eden bolj novih je, iz bivšega coc foruma.
Sedaj pa čakat navdiha za tretjo........

6 komentarjev:

  1. Si ne predstavljam, kako si naredila rožice ampak izgledajo kot prave svilene! Všeč mi je tudi, kako si obe zapakirala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo, čestitka, škatlica, predvsem pa rožice :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, včasih je res najboljše malo počakat in ideje pride sama od sebe. Te rožice so res nekaj posebnega in dajo svojstven videz tem čestitkam. Jih zelo obogatijo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz študiram kako si delala te rožice? Strigla na roke? Senčila? Upogibala?

    OdgovoriIzbriši
  5. ja, pa res, tele rožice... kako? super lepe so videti. bogate, s pridihom časa.

    OdgovoriIzbriši
  6. ♥ ♥ ♥ lepe, sploh prva ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika