torek, 16. februar 2010

Ponovno reciklaža

Prav gotovo pri meni zelo drži dejstvo, da rada recikliram. Veliko bolj me vleče iz nečesa nezanimivega in neuporabnega narediti nekaj novega in uporabega, kot pa brskati po kupu novega materiala in premišljevati kaj bi lahko nastalo.
Čeprav seveda velikokrat sanjarim, kako bi imela to in ono, pa tisto in še.......Prav nič nisem drugačna od večine. Srečna sem, da imam veliko delavnico (uhh!!! le kaj vse bi lahko stačila vanjo!) in v njej vse polno krame, ki jo nabiram tu in tam.
In če povem čisto po pravici....mi je novega tudi vedno škoda. Vsakič pomislim: huh!!! ...koliko denarja je to.
Pa spet pospravim tiste papirčke, dodatke .....in se lotim drugače. Kot tokrat pri temle mini albumu za deklico, ki je velik 11,5 x 11,5 centimetra (vendar v velikost niso všteti trakci, ki kukajo ven iz osnove). Vsi papirji tule (izvzemši karton za platnice) so neuporabna šara: kuverte amerikanke za osnovo, roza tanki papirčki, umazano beli ostanki iz tiskarne, notranji kartončki so predelne stene za registratorje.Zadnje čase me nenavadno veliko vlečejo kuverte....takšne in drugačne, ki jih nekaj njih hranim že bog si ga vedi koliko let, pa nikoli ne uspem porabit.
 
Notranjost tega mini albuma. Malo poštempljano, nekaj pobarvano, drugje porisano.....

10 komentarjev:

  1. Čudovita reciklaža, ni kaj dodati. Vsaj vemo, zakaj šparamo vso staro šaro!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super lep album!!!No vidiš, vse pride enkrat prav , pa še lepo je na koncu:):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. čudovit album. še en plus pa je to da recikliraš, saj večina ljudi stvari, ki jih ostali nekateri reciklirajo kar odvržejo. zato bravo zate=)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno reciklažo si naredila! Mi je všeč ko vidim kako se nekatere znajdete in uporabite takšne stvari, na katere se sama ne bi spomnila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res super, sicer pa itak velja, da sem tvoj velik oboževalec te reciklaže. Vedno znaš na tako edinstven način uporabiti stare zadeve.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno, kot vedno. In tale roza -rumena kombinacija je res super!

    OdgovoriIzbriši
  7. UAU kakšna reciklaža! Ti še jaz lahko kaj prinesem za reciklirat. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Olá Marika,

    Simplesmente amei esse mini-álbum. Parabéns pelo seu trabalho.

    Flaviana.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika