petek, 26. februar 2010

MODRO IN BELO.......Tag baby album - zaporedno urejena notranjost

Nov dan...sicer deževen. A kaj je to proti temu, da nam za jutri obetajo sonce? NIČ! In proti temu, da sem včeraj padla na pločniku (prepozno opazila, da je pravzaprav zaledenelo ogledalo) na celotno levo stran se udarila v komolec, ramo, kolk in me danes nič ne boli? Komentar poštene uslužbenke je bil: saj bo prišlo sonce in ta led stopilo. Enkrat že.

Upam, da ste pri včerajšnji objavi opazili, da sem objavljala moje zgolj stare izdelke(tako v fotografiji, kot povezavah)? Tako hiperproduktivna pa  nisem. Le zadnja sličica je bila nova.
Pa preden preidem k današnji objavi, še razlaga zgornje sličice. Ne spominjam se, kako daleč nazaj sega moja MODRO BELA LJUBEZEN.  Je pa že precej stara in izrabljena. Kot tale zgornja krpanka, ki sem jo šivala pred 23 leti, očitno misleč, da bo na svet prijokal fantiček. Skozi je dala štiri moje otroke, le prva jo ni imela. (dandanes ima "častni čustveni" prostor v moji delavnici, kjer je z njo prekrit moj barski stolček). Je kos iz kompleta za otroško posteljico....prevleka za oddejico.



Tag baby album - zaporedno urejena notranjost
 Prijavljam jih na izziv pri Allsorts challenge blog..........A tag, a ticket or a label...
Za predstavitev ne zgolj samo modre in bele kot barvi neštetih možnosti sem si izbrala še obliko: mini tag  album(velikosti cca. 8 x 12 cm). To je torej moja osnova za delo: dve barvi, oblika in pa seveda namen.
 
Za današnjo objavo sem se torej igrala s postavitvijo, pri tem pa izbrala zaporedno urejeno notranjost. 


Le ta pa se konča na prvi in zadnji strani. 
Poleg zaporedno urejene notranjosti pa bi  izpostavila še, da sem se omejila na enostavne, povsem navadne papirje. Nič kupljenih takšnih in drugače vzorčastih ali pa mogoče tiskanih papirjev.


Fotografije pa same  pripovedujejo svojo zgodbo: tu so trakovi, papirne vrvice, izsekane rožice, bel embosing prah, modra ali bela pisala, gumb iz fimo mase.........in pa seveda: veliko rezanja.

V jutrišnji zgodbi pa bom razbijala.............zaporedno urejenost notranjosti.

Ps: IN... NE, nisem se izgubila v modro belih papirjih! Na Svetu otrok je nastal čisto rdeč list iz albuma.

5 komentarjev:

  1. Hi Marika

    What a lovely creation - so imaginative and very well made.

    Brilliant idea!

    Thank you for playing along with my challenge at Allsorts this week.

    Love Jules xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim, da ne glede na barvo, ustvariš prave umetnine. In tile tagi so tolk luštni :)Tvoj blog pa je prava zakladnica idej :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Se popolnoma strinjam z Anjo, da si prava zakladnica idej. Vedno je pri tebi kaj novega in zato ne potrebuješ gore materiala in štampiljk. In ti zaporedni tagi so zelo dobra ideja in odlično si to izvedla.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kaj vse bi jaz zamudila, če ne bi viela na računalniku :P

    Marika, lepo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo!!!Res se vidi, da obožuješ tole kombinacjio, ker so tile albumi super in jih kar z rokava stresaš:):)Ampak, katera barvnakombinacija ti pa potem ne leži??:):)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika