četrtek, 11. februar 2010

Izžrebanka in Kako pa bi vi podarili fotografijo ali nekaj njih

Dober dan v zasneženo Slovenijo. Pri nas še kar sneži, vndar obljubljajo, da bo tekom dneva prenehalo, česar se močno veselim, saj imam počasi že malo dosti tega snega.
V prejšnjem tednu sem vas pozvala k izzivu Rojstvo otroka. Ta trenutek sem izbrala v pričakovanju, da dobimo novo sosedo ali soseda. No...in včeraj smo jo dobili- žensko predstavnico. Mala AJDA bo tako kmalu prišla domov za družbo sestrici Emi. Sem jo včeraj obiskala v porodnišnici in Didi...čudovito vnukinjo imaš! Obe pravzaprav, ker ne smem pozabiti na našo ljubo EMO.

Žreb pa je določil, da gredo rožice na pot tjakaj, kjer domuje Hali (povezava vas pripelje do njenega nadvse simpatičnega in domiselnega kompletka). Fotografije žreba ni, ni bilo časa zaradi jutranjega odhoda v šolo.  Hali javi se mi na marikagabez.slo@gmail.com.
Vsem se zahvaljujem za udeležbo. Na začetku sem imela kar slab občutek. Pa že tako ali tako sem potrebovala poguma, da sem izziv sploh dala na plano. Potem pa se je kar izteklo po pričakovanjih. 


Seveda pa jaz ne bi bila jaz, če ne bi pred vas spet postavila nov Izziv. Samo tokrat sem se odločila za 14 dni časa, ker je mogoče tema malce neobičajna, pa tudi sama bom kar nekaj odsotna zaradi zdravstvenih razlogov.
Kako pa bi vi podarili fotografijo ali nekaj njih?

Jaz sem pripravila dva primera. Spet sem zavila v vode novorojenčkov in izdelala dve easel voščilnici, na kateri lahko dodamo fotografijo.  Sta tudi primer izdelave, kjer ne potrebujemo ne štampiljk, ne potiskanih papirjev, pač pa le kakšen zastonjkarski motiv. Tokratni easel voščilnici sta narejeni dvostransko: se pravi izdelana je tudi zadnja stran, ki se vidi, kadar voščilnica prosto stoji na podlagi. Ta ideja se mi zdi zelo uporabna iz dveh razlogov.
1. sama oblika je zelo dekorativna in tako jo lahko postavimo na ogled kjer koli v prostoru
2. pa še vedno dokaj preprosta in nezahtevna (tudi merjeno v denarju), da lahko več takšnih kosov s fotografijo starši otroka podarijo svojim najbližjim

In drugi primer je nekakšna denarnica, ki jo lahko tudi prenašamo naokoli.
 
Modra, z rožicami na zapiralu.V notranjosti sem modre papirje potiskala tako kot vidite, beli deli namenjeni fotografijam pa so zgolj okrasno obrezani v zunanjih vogalčkih. 
 
Pa še dve denarnice (npr. za  vse mačje oboževalce) z simpatičnim motivom muce (digi stamp -Dawn), ki sem jih barvala in senčila.  Notranjosti različno potiskane.

To sta se mi zdela dva taka simpatična primera, kako lahko nekomu podarimo fotografijo, ali pa nekaj, kamor lahko sam doda fotografijo, mogoče več njih. Še en primerček vam prilepim novoletni zloženi , za štiri fotografije, ki ga lahko raztegnjenega tudi obesimo na steno. 
Sedaj pa ste s svojimi idejami na vrsti vi. Ne dvomim, da je idej polno in prav gotovo tudi zelo različnih. Naj bo za osnovo kakršen koli material, nov ali star, predelan ali nepredelan.....sploh in pomembno. Le nekaj ne prav velikega naj ne bo ali pa kar celoten kolažni album tudi ne. 
Tokrat bom iz rok dala nekaj kosov lepenke (od barve do natur). Seveda v parih, da se lahko uporabi za npr. platnice. Fotografija bo v stranskem menujeu zamenjala rožice.



7 komentarjev:

  1. Juhej za srečo pri žrebu :-)
    In mhmhm nov izziv, tole bo pa malo trši oreh, ampak v 14 dneh ni vrag da nekaj ne stuhtam.
    Pošljem naslov!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam Hali.
    Jaz pa sem zamudila :( Sinoči sem kartico končala, danes naj bi jo poslikala. Pa nič zato :)
    Se bom pa bolj potrudila za naslednji izziv, če mi uspe.
    Lepe primere si dala, Marika

    OdgovoriIzbriši
  3. Moram priznati, da mi je žal, da nisem sodelovala že v tvojem prvem izzivu, ampak ker sem se lotila vseh tistih tujih in še Klavdijinega, za katerega še sploh nisem uspela narediti objave, mi je zmanjkalo časa za tvojega. Ampak tale pa je pravi izziv, bo treba nekaj pogruntati. Vsekakor se bom potrudila. Ja, pa ti tvoji primeri so krasni, sploh ta ideja z 'denarnico' mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. o Marika... čeprav nisem bila izžrebana a ne.. sem dobila najlepšo nagradico... ko pridem pogledat naši miškici... a te lahko pridem obiskat :) toplo pozdravljena...

    OdgovoriIzbriši
  5. čestitam Hali! Marika tebi pa vse pohvale za idejo o izzivih.
    jaz sem zadnje čase bolj ko ne skregana sama s sabo tako da za enkrat bom razne swape in izzive samo občudovala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Didi ...seveda! Ti kar pridi. Saj ponavadi sem kje blizu, se pa tudi naredi, da me ni. Kar reci Simoni, ta bo že vedela.

    OdgovoriIzbriši
  7. kako je sve majhen. malo prej sem prebrala objavo o tem da je drugič babi pri Didi, zdaj pa pri tebi o novi sosedi Ajdi. res lepo.
    pri izzivu pa nisem sodelovala, mogoče pri novem

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika