petek, 1. januar 2010

Živahno žirafasto

Prva objava v novem letu, letu 2010. Spet bom potrebovala nekaj časa, da se bom navadila pisati drugačno letnico, ampak tako je pač vsako leto. Ste lepo silvestrovali in pričakali slovo starega in naredili prostor novemu? Nisem pisala posebnega sporočila z voščilom, saj so bili blogi te dni zasuti z dobrimi željami drug drugemu.
Pridružujem se vsem lepim željam.

Niso nastale v novem letu, pač pa še v prejšnjem. Tik pred zdajci, v zadnjem trenutku, za novorojeno bitje in naročnico, ki je želela podariti motiv žirafe.

Seveda ne znam in zmorem ostati v okviru ene same voščilnice, saj če se le da, poizkušam dati možnost izbire. Pa kaj? To mi je pravzaprav všeč in je tista gonila sila, ki me žene dalje k novim izzivom. Neko podobno žirafo sem že naredila v lanskem letu in ta s svojo razgibano barvno shemo je bila osnova za delo. Sicer mi je bil na začetku izbor motiva žirafe nekoliko čuden/nenavaden, a ko so bile dokončane, sem se šele zavedla, da je to prav prikupen motiv ob rojstvu novega bitjeca. Sledi vpetosti v različne zakoreninjene kalupe so očitno še vedno močno prisotne pri meni. Še veliko "meja" bo potrebno prestopiti, preden bom pravzaprav zadovoljna s svojim delom. Poizkusiti tudi kaj novega. Čeprav tudi z dosedanjim delom nisem ravno nezadovoljna. Priznam, da mi je včasih kakšno stvar prav težko dati iz rok. V tistem smislu: držiš in ponujaš, pa tvoj stisk kar ne popusti in se krčevito oklepa predmeta in v tebi vrta črviček "bi, ne bi". Končno zmaga zdrav razum.
Motivi so pobarvani z akvarelnimi barvicami.

Osnove so bele, izdelana notranjost in vsaka je nekoliko drugačna. Tako v postavitvi, dodatkih kot izboru papirjev(sicer večina njih izvira iz ene serije). Po izboru naših je favoritka tale z dvema papirnima rožicama. Hčera me je vprašala "Zakaj takšen format?". Preprosto kot skuhati pasulj (bi rekel moj serviser satelitske tehnike)....papir je tisti, ki me postavi v podrejen položaj in jaz tista, ki mu samo sledim. Včasih bolj, drugič manj uspešno.Vsekakor pa sem za spremembo od drugih področij življenja tu vesela, da sem v podrejenem položaju.
Danes je dan za kakšno "pametno" risanko, novoletni koncert in skoke novoletne turneje, obiske ter druženje s sorodniki in mogoče mi celo uspe narediti idrijske žlikrofe. Nekako mi kuhanje zadnje tedne "ne potegne" prav z velikim veseljem in ta idrijska specialiteta prav gotovo ni končana kar en, dva, tri. Pa še tam sem takšna kot pri voščilnicah: ko že delaš, naredi še kakšen kos na zalogo :(

3 komentarji:

  1. Ja, dobro poznam tisto, ko ne moreš spustiti nečesa iz rok. Se tudi meni občasno dogaja, ampak če mi je tako všeč, si naredim še eno za lastno zbirko. Problem je samo ta, da velikokrat zmanjka časa še za 'kopijo' in tako je moja lastna zbirka precej boga. Me pa zelo veseli po drugi strani, da so moje čestitke nastanjene nekje naokoli in zelo sem vesela, če nekam pridem in vidim na polički stati svojo čestitko. Tvoje žirafe so prav lušne in meni se zdi super, da narediš vedno vaeriacije in s tem dopuščaš da si ljudje izberejo kar želijo. Tako, zdaj pa grem pred TV, ne bom delala nič pametnega danes :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super pisano žirafasto serijo si naredila!Vidim pa , da si leto začela s polno paro, toliko "nalog" že prvi dan!Pridna, kot vedno.
    Jaz bom danes bolj lenobno:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. What a beautiful cards Marika,i love your image and papers.

    Happy new year.
    Hugs Riet.xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika