ponedeljek, 18. januar 2010

Kaj pa vem...mogoče bo fantek


Sicer je do srečnega dogodka še na okroglo 14 dni, ampak ker ne vem, kakšnega spola bo novo bitjece, sem se odločila, da neredim oba. No, zaenkrat je še vse skupaj pri odločitvi in delni izpeljavi. Začela sem v modrih odtenkih in mislim, da bo prehod na rozasto kar majhen šok. Sem v tele kombincije čisto padla in me prav zanima, kako mi bo šel album za deklico.






Platnice še manjkajo in seveda vezava, ker sem trenutno brez obročkov. Vsega skupaj je osem  trših listov, obdelanih iz obeh strani. V to številko osem sodijo tudi platnice.

Vladka in Sonja sta me "pocukali" za sedem resnic o sebi. Vendar pa mislim, da trenutno ni ravno primeren trenutek mojega življenja, da pišem o sebi, ker bi izvenela verjetno preveč pikro. In preprosto nimam moči, da bi se zbrala in bila sposoba pogledati tudi drugače, bolj realno.Vendar pa sem obema iz srca hvaležna, da sta se takole spomnili na mene.

4 komentarji:

  1. Album za fantička je super in mislim, da ti tudi v roza ne bo delalo težav.Saj sploh ne vem, česa bi se ti lahko lotila, pa da ne bi uspela.Bolj , ko premišljujem manj idej imam. Vse ti rata:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav lep album si naredila. Pravzaprav je lepo vse, kar narediš, čeprav včasih samo na hitro pogledam in ne komentiram.
    Mogoče bi se morala tudi jaz odločit, da tistih 7 ne bi napisala.. počakat, da bi me prijelo kaj drugega napisat :) Ampak zdaj je, kar je.. Je že za kaj dobro.
    Upam, da se ti življenje čimprej spravi v one tire, ko boš sposobna vse gledati pozitivno in z veliko dobre volje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Album je popoln! Verjamem, da bo tudi roza, lahko pa je tudi nežno rumen:-)
    Želim ti, da bi zbrala moč in začela gledati drugače, pozitivno. Danes je bil itak po ne vem kakšnih znanstvenih dokazih najbolj depresiven dan v letu. Jutri bo bolje in verjamem, da se tudi tebi vrne tvoja prava volja in borbenost! Drži se, jaz držim s tabo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep album, povsem v tvojem stilu. Kar pa se tiče resnic, sem te pocukala, ker me je prav zanimalo kaj boš napisala, ampak vsekakor če ne čutiš, da je primeren trenutek, je tako tudi prav. Mi je pa všeč ta tvoja pikrost, ki jo velikokrat izraziš tudi v svojem zapisanem besedilu na tvojem blogu. Se včasih prav nasmejim, saj napišeš tako kot je, brez olepševanja in to mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika