četrtek, 12. november 2009

Hello Kitty spet paradira

Da včasih živim malo za časom, odmaknjena od vseh tekočih dejstev, govori tudi moje spoznanje, da sem bila prepričana, da je tale Kitty že davno iz mode, ne več tako priljubljena, da so zamenjali drugi bolj ta čas pomembni junaki in junakinje.

Pa sem se očitno motila, živela v zmoti.
Kitty je še vedno Aktualna!
Tokrat spet preoblečana škatla prelivov za testenin. Spodnji del je tokrat v karo preobleki, zgornji pa enak prejšnjemu kompletu. Drugačni so tudi liki Kitty same in pa motiv kolačka na sredini, ki tokrat samo eden, ker je pač precej večji. Škatli je priložena voščilnica v 3d tehniki. Le kdo neki naj bi bil osrednji lik na njej? Spet Kitty. Dodala sem še dva ostanka tapete, naokoli enega zavezala rdeč satenski trak in izdelala vogalno rožo.
Še malček krasenja notranjosti, da ni tako pusto....izdelava kuverte.....


Prejemnica pa mora samo še napolnit škatlo s svojim presenečenjem. 

PS: da je Kitty še vedno IN govori tudi dejstvo, da na mizi  že čaka material za tretji kompletek. 

8 komentarjev:

  1. Mamo zgleda že prevelike otroke, da bi vedle, da je Hello Kitty še vedno zakon ... si mislimo, da se okus otrok spreminja tako kot naš ... heheheh ..

    Prav lepo si tole skombinirala ... verjamem, da obdarovanka zelo vesela ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Danes je bila o Kitty celo reportaža. Je praznovala baje 30 let, pa so bile vse znane osebnosti povabljene na zabavo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, seveda. Pozabim pa pohvalit škatlico :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep kompletek! Je pa Kitty meni zelo ljubek motiv in takole na izdelkih res lušno izpade.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hallo Kitty je in- seveda. Na takih stvaritvah pa sploh.Super škatla in čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna škatla, jaz sem zadnje čisto nora na rdeči karo. Čestitka pa mi je full, full dobra. Tak mi je všeč ta 3D Kitty in tak dobra mi je s tem klobukom. To čestitko bi še jaz mela :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. bi jo kar pojedla, tako je sladka. :) Čudovita čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ohhh wowww Marika,what beautiful,i love the image and colours.
    So gorgeous papers.

    Hugs Riet.x

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika