nedelja, 4. oktober 2009

Zahvala in novost


Sem iskala in iskala čas, za tole objavo...pa ga končno našla med tem, ko čakam, da se prepojijo sestavine za polpete in me peklensko zebe v noge, srkajoč čaj po imenu Zimska pravljica , da me malo pogreje, pa čeprav skozi moje okno in drobne meglice na nebu, sramežljivo sije sončece.

Čas je bil zadnje dni nekako moj sovražnik št.1. Nikakor ga nisem znala pametno izrabiti.

Najprej zahvala McCrafty, od katere sem dobila bonbonček, za katerega sem bila izžrebana. Saj veste....revija Prostočasnik, v kateri je McCrafty imela svojo objavo.
Ampak ni bila samo revija v kuverti. Dobila sem tudi zelo lepo verižico, ki je kaj hitro romala v moj predal, da je ne bi pograbili starejši dve hčeri. Nekaj mora biti pa tudi moje!

MCrafty še 1x hvala za oboje.
Kot sem že omenila, sem zadnje čase na bojni nogi s Časom. Še takrat, ko nekako mislim, da ga imam, da se razumeva in hodiva z roko v roki, pa je že kaj drugega, kar me zmoti: obiski, nujna peka piškotov, zastoj na cesti, nepredvideno plezanje in podobne zadevščine.

Lotila sem izdelave nove strani(ne bloga), kamor vas vljudno vabim, da mi pomagate pri sooblikovanju. Sprva je bila stran sicer namenjena drugim stvarem in sem se potem v rahli bolezni v tem zadnjem tednu, premislila.
Kako in kaj, pa na sami strani DNP -Da Ne Pozabim. Na kratko ...šlo naj bi za beležnico, shrambo....vsemogočih linkov, obvestil, kje so izzivi in kakšni ........
Vsi, ki boste zašli tjakaj ne pozabite.....da je vse skupaj v nastajanju, da sem se zadeve lotila sama in da več glav več ve.

1 komentar:

  1. Me veseli, da ti je verižica všeč :). Ideja z beležnico je prav fajn, a meni se na izzive ne uspe prijavljat....upam, da bo stran "zaživela"

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika