ponedeljek, 17. avgust 2009

Nagrade

Se najprej opravičujem vsem, ki ste mi nagrade podelili (že kar pred nekaj časa).
Enostavno nisem imela časa, da bi se lotila tele objave, se zahvalila, prenesla še komu naprej (ampak saj tako ali tako vemo, da če si pri zadnjih, je slovenski prostor že zapolnjen).

Torej Vladuška kot zadnja (pa še katera je bila prej) mi je podelila tile dve nagradici:
Vladuška hvala za nagradi, lepe besede in jaz sem tvoja velika občudovalka. Všeč mi je tvoj stil, kako se lotiš vsega tega izrezovanja, razno raznih dodatkov, na katere mnogi niti pomislimo ne, ko velikokrat kombiniraš v kompletih s kuvertami....res čudovito.

Potem pa je tu še Alenka, ki mi je podelila tole nagrado:
Hvala Alenka. Tvoje voščilnice in pa seveda vsi ostali izdelki, so prečudoviti. Občudujem tvojo natančnost in velik smisel za kombinacije.

In kot sem že napisala: ker je slovenski prostor zasičen z nagradami prav kmalu, naj si jo vzame vsaka, ki je še nima in je v mojem seznamu desno (spletnih dnevnikov kamor rada pokukam).

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika