četrtek, 9. julij 2009

Projekt "Arboretum" končan

Uspelo!!!!

Dokončala sem album Arboretum,kar je bilo na trenutke sila nevarno početje. He, he......ampak zgolj samo zaradi tega, ker se je oseba, ki ji je bil namenjen, vse prevečkrat pojavljala "pod mojimi nogami". Neprestano je bilo potrebno igrati razne skrivalnice, ki so se srečno končale.
Samo še dve izmed strani. Nekaj je tudi dodajanja belih pik, okrasnih šivov, skritih žepkov za sporočila..... Fotografirala sem pač tiste strani, ki niso ravno bolj osebne narave. Nekaj ostalih detailov pa je še naloženih v albumu.

Tako se je sedaj naredil prostor (le še prostovoljca rabim, ki bi pospravil ostanke tega dokončanega projekta) za naslednji album, ki bo morski in nekoliko drugačen od tega. Že sama velikost je drugačna: 20 x 25cm in pa ležeč format.
Zaenkrat le dva drobna detaila........

Naj dodam še to, da se bo začelo dogajanje tudi v Božični delavnici. Sicer ne intenzivno, vendar sem ravno pripravljala neke vzorco za gospo iz Nemčije, pa se pač malo dogaja. Prva objava mogoče še danes.

Prav tako se bo preko počitnic polnil blog Svet otrok, saj se neprestano kaj dogaja. Pravzaprav bi bili lahko tam vsak dan kar dve objavi, a na žalost je čas še vedno moj gospodar.

Ne smem pa pozabiti tudi moje spletne strani ( tudi zaradi prej omenjenega....ČAS.....malo zaostaja), kjer sem 6. januarja vklopila števec obiskov in se je v pol leta povzdignil na 20.000 obiskov, s čemer sem čisto zadovoljna.

3 komentarji:

  1. Zelo lepo. Škoda, ker teh stvari ne moorem videt v živo. So brez dileme še veliko lepše.
    Pri ta novem albumu se že po teh dveh detajlih vidi, da bo super.

    OdgovoriIzbriši
  2. What beautiful Marika,l love the papers and colours.

    Hugs Riet.x

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep album.Kljub počitniškemu času si zelo aktivna.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika