petek, 10. julij 2009

Po morju plava kit, iz vode mu gleda......

V tihem, hladnem in deževnem dnevu, ki prav nič ne spominja na poletje, vročino......predstavljam začetke morskega albuma.
In naslov albuma bo res takšen, kot je naslov objave, saj bo šlo za sklop več različnih morskih dogodivščin, jaz pa delam del, ki obsega slovensko obalo. Dva druga dela bo izdelala hčera, ki ravno jutri spet odhaja na morje...Pag. Pripravila ji bom zgolj osnove, naprej pa.....

Dva drobna detaila sem že objavila.
Pa poglejmo kaj skrivata.
Hobotnici še nista našli pametnega gostitelja, se pravi ustrezne fotografije. Sem si za ta album zamislila kar nekaj takšnih strani, kjer je ozadje narejeno ročno na belo osnovo. Za to sem uporabljala slikarske krede.
Pod senčnikom pa se skriva tale fotografija. Ta album je bolj razgiban kot album Arburetum. Ima več dodatkov, različnih tehnik, tudi nekaj takšnih listov, ki so brez fotografij.
Kot tale in prva fotografija v današnji objavi.
Takšne valove sem že delala na lanskoletnih poletnih voščilnicah. Tokrat so le večji in daljši. Ideja izvira iz neke nemške revije, ki jih na vsake toliko časa kupim, da ima naša najmlajša dovolj izbire za svoja papirna ustvarjanje.
Še ena meni zelo simpatičnih strani.....Lanskoletna zadnja moda na rivieri.
In pa ti dve v mivki.

Še eden od detailov iz albuma.

Kar še nekaj strani me čaka, ampak sedaj je na vrsti kosilo: kuhanje golaža, dušenje zelenjave, solata...za konec pa še testenine.

2 komentarja:

  1. Seveda je komercialno :) Ampak zaradi tega "praznika" je izpod tvojih rok nastala ena lustna umetnija :)))
    LP, Tulpika

    OdgovoriIzbriši
  2. Wowww Marika,what beautiful,l love the colours.

    Hugs Riet.x

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika