petek, 24. julij 2009

Klic na pomoč

Tudi to se naredi ......da kličem na pomoč.

Predvsem kličem po vašem znanju, idejah, predlogih........... Saj sama jih imam(idej) kar nakaj na zalogi, ampak več glav več ve, predvsem pa mislim, da smo v svojih ustvarjanjih resnično tako zelo različni, da prav vsakdo izmed nas gotovo "v rokavu" skriva, hrani..... kakšno novo, drugačno idejo.

SONCE se imenuje moja prošnja.

SONCE tako ali drugače. Predvsem na takšen način, da se ga lahko lotijo izdelati tudi majhni otroci(veliko predšolskih in tistih iz nižje stopnje) in da izdelava ni preveč zamudna, saj se otroci kaj hitro naveličajo, po drugi strani pa je potrebno obiskati še drugačne delavnice, dogaja se še toliko vzporednih stvari (glasba, ples, igre, srečelov, peka oz. jedenje npr. slastnih palačink..........).

Lahko pa pridete na plan tudi s kakšno drugo idejo(ki ni ravno primerna, da jo izdelujejo majhni otroci), pa bom poizkusila narediti jaz in potem zadevo predam na srečelov. Omejitev je samo SONCE.

Kakšna moja preprosta ideja?????
-iz valovite lepenke izrezana oblika sonca, sukanec in igla pa bi dodala s pomočjo dveh gumbov prijazen pogled, o ustih (nasmehu) sem še malo v dvomih
-papirnati krožniki (seveda bi jih bilo potrebno pobarvati) bi lahko imeli namesto žarkov izrezane dlani (sem videla na internetu), pa me tu zanima, če katera ve, kje bi se te izrezane dlani lahko dobile saj jih večkrat "kje srečam"
-izrezani krogi za osnovo in na njih na zadnji strani lepljeni papirni trakci, ki se jih zvije, da so simpatično zaukrivljeni....v večih barvnih odtenkih, obras narisan po želji

Še nekaj jih imam nepreizkušenih s filcem in penasto gumo, samo nekako v glavi izdelane.

Pri predlogih prosim, da upoštevate tudi to, da so delavnice brezplačne in da material pripravim jaz sama (kaj bom že kje nafehtala).

Hvala vsem, ki se boste tako ali drugače odzvali s svojimi predlogi.

5 komentarjev:

  1. Kaj pa štempljanje sončkov s štempiljko iz krompirja?Lahko jim tudi napikaš kakšen kartonček v obliki sončka, oni pa naj z iglo in volno napeljejo skozi- pride luštna slikica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Alenka...zelo zanimivo in se je tudi (tisto o štempiljkah) rojevalo v moji glavi, samo ni še povsem dozorelo. Tisto s šivanjem pa bi bilo zelo uporabno za kakšne večje in bolj vešče.

    Še 1x hvala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Me smo s puncam že delale sonca iz pap. krožnikov in smo dlani kar s vodenkami namazale ter odtisnile, kar je za njih še posebej zabavno:)...jih je pa potrebno še striženje, kar pa vzame kar neaj časa in bi bilo lažje, če bi prej pripravila in potem oni samo lepijo ter pobarvajo krožnike (vodenkese hitro posušijo). Vzameš rumen papir in eno roko obrišeš, potem pa izstrižeš več listov hkrati, gre hitreje :) en naš sonček lahko vidiš tukaj: http://skala.moj-album.com/album/1430595/?os=809531
    Če dobim še kakšno idejo, sporočim :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Na misel so mi prišle gobice za pomivanje posode, se dobijo tudi okrogle, samo nikakor se ne morem domislit kako bi lahko potem sončne žarke na njih nardila.

    Kaj pa če bi jih mogoče risali z lepljivimi barvami na foljo? Predrago, a nde.

    Potem je tudi mogoče možnost kuhalnica in nalepiš nanjo sončne žarke. Se mi zdi, da sem to idejo enkrat nekje na internetu zasledila

    Če boš imela zelo majhne otroke, bi mogoče zanje lahko kar preprosto pripravila izrezane kroge iz risalnega lista in trakce (žarke). Oni bi potem to poljubno pobarvali narisali oči, usta, noske in žarke nalepili na kroge. Vse skupaj (če ne bo preveliko) lahko potem mogoče nataknete na palčko in majnši otroci bi imeli lutko - sonček. Ali pa obesite na vrvico in okrasite prostor (igralnico). Samo za večje otroke bo to premalo razgibano, se mi zdi

    OdgovoriIzbriši
  5. Morda bi lahko izdelali sončke iz slanega testa. Otroci radi "packajo", sončke pa naredite iz slanega testa, ki ga lahko predhodno obarvaš na rumeno. Potem sončke nataknejo na paličice in posušijo na zraku.


    Druga ideja je pa s koruzo ... na leseno deščico narišejo sonce in nato nanesejo lepilo po obrisu. Nato na lepilo polagajo koruzo ali drugo zrnje. Lahko uporabijo tudi fižolčke za oči in usta ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika