torek, 21. april 2009

Dve novi voščilnici


Včasih pa človek res ne najde pravega naslova. Ampak saj to niti ni toliko pomembno. Sivo in pusto vreme še vedno prekriva naš konec. Pa hladno se mi tudi zdi. Prav pogrešam sonček in toploto.

Za prvo sem dobila idejo na tedenskem izzivu Charisma Cardz, kjer je Challenge#15 z naslovomLittle Black Dress . Že dolgo časa (mislim, da kar predolgo) sem se odločala poizkusiti nekaj v tem smislu, pa je sedaj pač padla odločitev.

Nekaj podobnega sem videla v eni trgovini (mislim obliko) in sedaj po spominu naredila sama. Ni ravno ne vem kakšna umetnina, vendar sem za prvi poizkus kar zadovoljna. Ozadje z ženskimi obrazi je že zelo staro in ostenek hčerinega kolažnega albuma. Vzorčasto ozadje je kupljeno v Kiku, potem pa so tu še okrasne nalepke in enobarvni papirji. Dodala sem še šive z belo barvico in spodnji del krila rahlo poštempljala z belo blazinico. Pod črnim krilom pa se skriva še čipkasto umazano belo podkrilo. Aha...pozabila sem še gumb s črnimi pikami in umazano belo vrvico.

Naslednja bi sicer bolj sodila na Svet otrok, saj je delana za otroka. ampak naj bo za danes tule.

Na Secret Crafter pa so želeli, naj se naredi scena.
Izbrala sem tole prikupno hišico, poiskala še palčka in gobo. Tile motivi so bili že dolgo pobarvani, ampak nekako kar niso hoteli sami skupaj skočiti v neko celoto. Ozadje se malo slabše vidi. Naredila sem ga s slikarsko kredo, zgoraj modro in spodaj zeleno...s pomočlju listne natrgane šablone. Vsi motivi pa so barvani s pasteli.

10 komentarjev:

  1. Obe sta super lepi, samo meni je ta prva prav čudovita! Lepo si naredila oblekico! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuu, ta črna oblekca je čudovita. Tudi jaz sem se danes spravila nanjo. :) Ta druga je pa zelo pravljična. Krasni čestitki kot vedno.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. what a gorgeous cards Marika.

    Hugs Riet.x

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta luštni , samo črna oblekica je pa super lepa!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. gorgeous card Marika I love the black and white one and that little house on the 2nd card is adorable so cute, thanks for joining us at scsc hugs Jill xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Stunning little black dress. Love the paper piecing. Thanks for playing with Charisma this week.
    xx Vee

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta odlični, samo oblekica pa je vauuu! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Uf, ta črna me je totalno fascinirala! Že samo ozadje je neverjetno, oblekica sama pa masterpiece!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Great job

    Thanks for joining us this week on SCSC :)

    Hugs Jane x

    OdgovoriIzbriši
  10. Marika tista prva z obleko, matr ta je pa mega

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika