četrtek, 19. marec 2009

Še dve iz živalskega sveta


Jah.....pri pregledovanju mojih starih map sem našla kar nekaj prikupnih motivov. Predvsem iz živalskega sveta jih je kar nekaj. In ker je vsak drugačen motiv za mene izziv, sem spet uporabila enega od njih. Predloga je stara in brez dodanega napisa kdo jo je naredil, tako da tega podatka ne morem posredovati.
Poglejte te njegove žalostne učke, proseči pogled, umirjenost.....
Ta prvi papir z napisi je tudi bog si ga vedi koliko že star in ostanek. Pravzaprav sem se ravno zardi tega papirja odločila delati živalske motive. Včasih gre pač v obratnem vrstnem redu: največkrat iščem primerno ozadje motivu, tokrat pa sem iskala primeren motiv ozadju.

Prva ima modro osnovo, druga rjavo. Motiv pasje glave pa je delan v 3d tehniki. Osnovnemu papirju, ki sem ga imela, sem naredila še dva druga različna papirja in pa bordure. Pri obeh sem borduri luknjala, zaščitila luknjici in vse skupaj povezala z čisto običajno vrvico.
Pri modri sem robove nacefrala in osnovni papir še senčila s črno. Rjava pa ima dodan črn, ki je ročno trgan.
Obakrat sem prikupno pasjo glavico postavila na borduro tako, da ena tačka gleda rahlo preko.
Čuva svoje kostne zaklade.

4 komentarji:

  1. O čudovito, obe sta prekrasni, lepi motiv kužija! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako ti uspe vedno tako do popolnosti skombinirati čestitko?!?! Čisto sem navdušena. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Se čisto strinjam z Bolho!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale kuža je pa prav simpatičen. Pa spet si naredila super čestitki.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika