ponedeljek, 16. marec 2009

Danes prebujajo tulipani


Nov dan(čeprav v resnici je trda noč, ampak jaz sem že pokonci), v novem tednu, meseca marca, ko se bo tudi uradno začela pomlad.


Za dobro jutro danes prikimavajo tulipani. Motiv je iz Dover semple, že dolgo shranjen in prišel je na vrsto za sestavljanje.

Okrogel napis je tokrat spet v angleščini in obakrat barvan v pripadajočih tonih tulipanom.

Pri tej sem ubrala roza lila tone. Večji papir je iz nekega hčerinega bloka za pisanje, nekako rahlo marmoriran. Motiv tulipanov in napis sem lepila na enobarvno ozadje in potem občrtala z vijoličnim pisalom, ki pa deluje, kot bi bilo črno.

Pri rumenih je namesto občrtavanja motivov dodanih nekaj pik, ki spet delujejo črno, v resnici pa so zelene (slab fotograf, ni kaj). Tu sem delno barvala tudi ozadje. Pikast in črtast papir sta moja. Če bi znala vedeti od kod vse izvirajo moji trakovi, pa bi bila to prava mala umetnost. Za tega slučajno vem, da je bil kupljen v Hoffru.

7 komentarjev:

  1. Zopet dve čudoviti čestitki. Pomladni, sveži ...

    OdgovoriIzbriši
  2. ti imaš tako sveže ideje, super lepi sta.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo sta lepi, všeč so mi tulipani in super si jih pobarvala! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni, predvsem rumena me je očarala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super tulipani in super čestitke, ja pomlad bo kmalu tudi uradno pri nas.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepi tulipani in prav lepo pobarvani. Tako tisti čisti kot tile drugi malo senčeni. Kar kličejo pomlad.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika