torek, 10. februar 2009

Rada pogledam tvoj blog(nagrada) in ...moji spomini



Priznam, da nisem tako vestna, kot mnoge med vami in na tele nagrade kar pozabim.

Tole danes sem sklenila kar takoj "prilepiti", preden se mi naredi kot z ostalimi ..... in pozabim.

Prišla je od Bolhe in se ji zato zahvaljujem. Tudi jaz rada pogledam Bolhin blog in se vsakič znova čudim, koliko moči in energije premore, da se udeležuje tolikšnega števila izzivov. Zato sem toliko bolj ponosna, da je tole prišlo ravno od nje.
In kot je napisala Bolha:
"Hmm, ne vem, če so kaka pravila pri tem, ampak jo bom vseeno parim blogerkam podarila."...tega tudi jaz ne vem.


Včeraj je bil za mene težak dan. Težak na kvadrat, bi lahko človek rekel. Tale voščilnica iz serije Moji spomini je nastala že v nedeljo, vendar nekako ni bilo prave volje, da bi pisala sporočilo.

Dodatno me je razjezilo še sporočilo na netlogu, ki me je spraševalo, kaj se dogaja z menoj, da se...no ja, da se nič ne dogaja. Tam pač vsake toliko časa kaj napišem (največkrat v klanu) in moji "netlog prijatelji" poznajo tudi tele moje bloge. Vsaj mislila sem tako. Sporočilo je bilo dobronamerno (da ne bo pomote).".....že dolgo nisi nič objavila in vidim, da tudi na Želim, voščim, pošiljam ni nove objave....."
Kot bi bil ta blog center mojega življenja. Ob tem pa je oseba pravzaprav povedala, kako površno spremlja moje delo, saj niti ni opazila, da se je marsikaj dogajalo na Svetu otrok. Kot bi tisto ne bila resna zadeva.....Nekako tako je izzvenelo.
Ampak ljudje imamo pač pravico do svojega mnenja in naj bo tako. Saj tudi sama nimam ravno veliko časa za "brskanje" sem ter tja in se mi prav gotovo dogaja, da mnogo tega spregledam.

Lokvanjev cvet

Je naslov tele tretje iz zbirke moji spomini. Danes ne bom dodajala spremnega besedila, le nekaj podatkov.
Fotografija je nastala pred tremi leti na Bledu. Na eni tistih tako pogostih in tako prijetnih peš poti okoli jezera skupaj z otroci. Izgleda, da so "bose noge" moj zaščitni znak, kajti tudi tega dne sem se bosa podila po poteh in stran poteh in uživala v nam tako priljubljenem početju......Lovljenju senc. Dirjanje in skakanje sem ter tja.....vse z enim samim namenom: pohoditi, poteptati, naskočiti senco drugega.

Cvet je delan v 3d tehniki. Pravzaprav imam s tega dne kar nekaj različnih predlog (tako 3d, kot piramidnih) in lokvanj je njihov zaščitni znak. Tudi vsa ozadja sem naredila iz barv, ki se pojavljajo na fotografiji in jih je kar lepo število.
Dodala sem še nekaj obrob in pa trak iz organze, ki je tokrat zavezan tako, da se osnova voščilnice po pregibu prereže z olfa nožem in skozi to zarezo napelje trak.

Toliko zaenkrat od mene.
Upam, da bo danes boljši dan.

2 komentarja:

  1. lepe čestike, kot vedno:)

    na mojem blogu te čakam poziv v igrico:)

    OdgovoriIzbriši
  2. A je ta lokvanj res 3-D? Si skušam predstavljat kako čudovito to izgleda v živo

    P.s.: Na mojem blogu te nekaj čaka

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika