sreda, 18. februar 2009

Objem in poljub -namizni Valentin


Na tole sem kar malo pozabila (emšo...ni kaj).

Gre za voščilnico, ki nekako najbolj spominja na tunel voščilnice, vendar je narejena malenkost drugače. Vsaj pri meni je tako.

Uporabimo pravzaprav kar celo polo papirja, ki je zapognjena na polovico na daljši strani in potem še trikrat pravokotno na ta zgib, da jo lahko zložimo. Tako dobimo štiri enako velike razdelke in srednje dva v daljšem zgibu prerežemo z skalpelom. Tako dobljeno osnovo lahko razpremo, da naredimo tunel.

V tako zloženo voščilnico sem jaz zarezala v sredinska dela dve odprtini in ju z notranje strani prekrila/nalepila rahlo belo prozorno blago s srčki. Ko je to narejeno, voščilnico spet zložimo po daljši stranici in stranska dva dela zalepimo skupaj.

Spodnja fotografija kaže še nedokončan izdelek, zgolj osnova,ki še ni dekorirana.

V sredino sem postavila svečko in prižgala. Tale valentinček pravzaprav ni namenjen nikomur posebej, ampak kar tako....naši družini.

Pa še celotna voščilnica.
Nekaj čipke, belih pik, napis Objem in poljub (ta se pojavi tudi na prvi strani zložene), bel trak, ki sem ga poštemlpljala z srci. Zloženo voščilnico zavežemo skupaj z trakom in spravimo, lahko tudi čisto običajno pošiljamo po pošti. Ampak tole bo ostalo doma.

Še nekaj podrobnosti.....

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika