nedelja, 11. januar 2009

Črno in rdeče -združeni nasprotji

Rdeča naj bi bila barva ljubezni. Nekako mogoče res. Je nekako barva plamenov, ognja in pravijo, da ljubezen gori, plamti......Je pa tudi barva strasti. Med ljubeznijo in jezo (ki jo tudi ponazarja ta barva) je velikokrat le tanka linija.
Rdečo in črno sem uporabila na voščilnicah. Tokrat z malce drugačno izdelavo.
Voščilnice so klasične velikosti, tokrat rdeča osnova. Le ena med tremi ima tudi delno izdelano notranjost. Za večje ozadje sem izbrala črn, rahlo svetleč papir. Napis My love je lepljen na več ozadij in obrezan v tankih linijah. Na ozadje je dodajan s 3d trakom. Vsem trem so skupna še dodana srca.
Na črn papir sem lepila dvostranski trak. Dveh različnih širin v tem primeru. Eno samo širino sem do sedaj uporabljala zgolj pri luknjičastih čipkah, kjer sem te luknje zakrila z bleščicami. Tokrat pa samo trak.
Slike sem nekako združila v celoto, vendar pa, ker tega že dolgo nisem počela, sem pozabila na dodajanje več časa pri tekstu, tako da se opravičujem zaradi tega. Kogar zanima, bo pač moral pritisniti pavzo.

Torej dvostranski lepilni trak in na njem bleščice.......kot OZADJE.

3 komentarji:

  1. Čudovite čestitke in super ideja z lepilnim trakom in bleščicami.

    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi Marika, your video is so cool! I like the technique you used to acheive the beautiful glitter effects on the card. Thank you for sharing :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika