sreda, 21. januar 2009

Preposte škatlice za hrambo voščilnic

Za danes spet škatle.
Tokrat čisto preproste, narejene iz ostankov kartonov, preprosto oblečene in namenjene hrambi že narejenih voščilnic.

Sama imam sicer dve večji škatli za hrambo voščilnic.
Eno za trenutni praznik in drugo za vse ostalo.
Tole je fotografija izpred dveh let/druge nimam/, ko so se vanjo pripravljale novoletne voščilnice. Sta sicer čisto dobri navadni odpadni škatli, vendar pa vedno nastane problem, ko nekdo nekaj išče pri meni in hoče npr. ravno voščilnico za valentinovo ali moško. In potem se to preklada in premika in vedno nastane nered, ker se mi resnično ne da za vsakim gledat ali jo je odložil nazaj na tisto mesto, kjer bi morala biti.
In tako sem se odločila za nove, manjše škatle, kjer bom narejeno lahko boljše razporedila po tematiki., formatih in velikosti. Počasi se daleč pride, pravijo. Mic po mic.

Za začetek prve tri škatlice, ostale pa.........
Kot sem že omenila, sem jih naredila iz odpadnih papirjev. In kot vedno delala tako, da je čim manj nepotrebnih odpadkov. Sestavljene so iz dveh delov, ki so ob strani lepljeni skupaj. Preprosto oblikovanje dveh U profilov, ki ju sestaviš v enega.

Oblekla sem jih v ovojni papir in spredaj dodala še papirni trak, ki sem ga zložila iz širšega traku. To pa preprosto zato, ker me velikokrat ni v delavnici in potem to drugim plasirajo naprej otroci, ki pa velikokrat ne vedo, kam kaj vtaknem in tako bom lahko na kartončke napisala kaj se v dotični škatli nahaja.
Mogoče pride to prav še za kaj drugega. Ne vem. Bo pokazal čas.
Odločila sem se za dvostranski ovojni papir, da malo razbijem monotonost škatlic in eno izdelam z eno barvo, drugo z drugo.

Kasneje mislim še nekje dobiti nizko in večjo škatlo, v katero se bodo potem lahko spravile te manjše škatle. Ampak sedaj je to še bolj daleč.

Takole približno sedaj izgledata dve polni škatli: ena za ležeč format in druga za pokončni format.
Nisem se nič preveč trudila okoli tega, sploh ne s kakšnim posebnih okraševanjem, saj gre resnično zgolj samo za hrambo. Ravno toliko, da je kolikor toliko prijetno na oko in da se mogoče rešim nastajanja zmede pri pregledovanju in iskanju.

Lep dan vsem skupaj in hvala vsem, ki tako ali drugače zaidete na moje bloge in v njih najdete kaj lepega, koristnega.

4 komentarji:

  1. Super imaš shranjeno, lepe škatlice! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Marika, to pa jaz rabim. :) Imam čestitke vse povsod, sicer imam nek mali, mali "kovček", ampak je že poln in potem je cel kaos, če komu pokažem čestitke. A se ti mogoče da kakšna navodila izdelave za te škatle napisat? Rabim nekaj preprostega in da ne mečem preveč papirja stran. Ravno to kar si napisala. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Marika, tega se bom pa jaz tudi lotila, saj imam svoje voščilnice prav nemarno odložene kar na polici.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika