četrtek, 29. januar 2009

Medalion .....jim prav jaz

Doodle - dallion prihaja kot predloga s strani FSS, kjer je nastalo že toliko čudovitih predlog, da ob vseh rožicah in prelivajočih barvah človeku kar jemlje sapo.
Vsake toliko kakšno voščilnico naredim, ko pač začutim, da me vleče v te vode.....lahko bi tudi rekla največkrat nekakšne ornamentike.

Spet me je povleklo v nežne barve (kot zjutraj na Svetu otrok), so takšni časi očitno.
Osnova je tokrat nežno rumena, oba tiskana papirja sta moje delo in se v njima prepletajo razni odtenki zelene. Enobarvna tanka obroba naokoli, ki se vidi, je teksturni papir v barvi zeleno zlata. Zato sem se tudi odločila za dodajanje malo zlatih obrob v dveh vogalih.
Sam osrednji motiv je 3d tehnika. Osnovo sem lepila na zelen ročno izdelan papir, ki sem ga prosto natrgala in robove prevlekla z zlato voščenko. Še papirnat teksturni trak naokoli in dve različni vrvici v pripadajočih barvah.
Zakaj pa sem dodala žabo........to mi pa ni popolnoma jasno. Kar znašla se je tam.

Tako .....sedaj pa ...šcc, šcc...na sestanek.

4 komentarji:

  1. Vauuuu, ta pa je tako lepo nežno elegantna, da me je takoj osvojila!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuuu...tale je pa za dol past!! Čist posebna, prekrasna :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Osrednji motiv s 3d tehniko je čudovit! Bom morala kdaj probati. Veliko veselja ob ustvarjanju se naprej.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika