ponedeljek, 5. januar 2009

Januarski skok na toplo morje


Še koga zebe?

Mene danes tako strašno v prste na rokah, da sem mislila že nataknit rokavice. Pa sem se spomnila, da v eni izmed map še leži druga predloga za morske trozloženke, ki sem jih naredila poleti. Vsaj pogled na toploto na voščilnici naj bi me malo pogrel, pa je tale poizkus "pričarati" imel bolj malo efekta. Še vedno me zebe v prste.

Teh trozloženk sem se lotila nekje lani spomladi. Nastale so čisto slučajno, ko sem s prepogibanjem papirjev, ki jih imam na voljo (razni ostanki iz tiskarn) iskala kakšen nov način zlaganja, nekaj drugačnega. In tako je nastala ta trozložena oblika, ki stoječa na podlagi daje prav lep in zanimiv okras. Čez nekaj mesecev se je ta oblika potem začela pojavljati sprva na coc-u, kasneje pa tudi na scs-ju. Predvsem na zadnjem so nastale čudovite stvaritve.

Tole današnjo sem kombinirala v modrih in peščenih odtenkih. Predlogo za vse tri stoječe dele sem risala, oblikovala računalniško, tako da so narejene nekako točno po meri. Posebej pa sem dodala še zvezde in školjke, ki so nalepljene tako, da rahlo gledajo preko lista na katerem so nalepljene. Napis...Lep pozdrav.
Voščilnica se zloži v normalno velikost, da se lahko spravi v pisemsko ovojnico.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika