nedelja, 14. december 2008

Malenkost za tebe

Včasih podarimo nekomu voščilnico kar tako, ker pač tako ali sami čutimo, ali pa nas na to nekako s svojo celostno podobo napelje oseba, kateri poklanjamo. Vsaj pri meni je tako, da včasih čutim, da lahko s tem dejanjem nekomu polepšam dan, da mogoče odvrnem od črnih misli, razveselim, prikličem nasmeh na obraz.
Tokrat sem se poigravala s krogi. Sedem jih je v sredinskem delu in še 2x četrtini kroga v dveh vogalih. Tokratne izbrane barve so bela, rdeča in zelena. Ozadja so moje delo, čeprav so bila ravno tale namenjena neki čisto drugi postavitvi, sem se vseeno odločila, da prav lepo sodijo tudi semle. Osnova voščilnice pa je bela. Elemente sem dodajala s pomočjo 3d trakov, dodane pike v rdeči in beli barvi pa so narejena s pisalom v tubi za 3d učinek.
Dodala se še nekaj izsekanih oblik listov in dva cvetka.

3 komentarji:

  1. Kako mi je všeč. :)
    A kroge sama režeš? So izredno natančni. Imaš mogoče hroščka? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa čestitka! In čisto vsaka je z namenom, pa četudi kar tako. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hroščka nimam.
    Sicer sem si nabavila Shape Cutter(pa še to le zgolj zato, ker so mi Mačke dale bon za Arta; sama ga nikoli ne bi kupila, je to meni vse predrago), vendar se mu nekako ne privadim. Bo že, se bom navadila, če ga bom uporabljala. . Tako da nekaj je rezano z njim, nekaj pa peš (stara navada.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika