torek, 30. december 2008

Dva nova albuma

Jah, lahko bi kar rekla.....Sta končno ugledala luč sveta.
Pametno sem naročila fotografije pri ponudniku, kjer jih nisem še nikoli prej. In te slike sem čakala in čakala in jih včeraj...končno dočakala. Same fotografije so sicer odlične in sem zadovoljna, vendar pa sem že kar malo dvomila, ali jih bom sploh kdaj dobila ali ne.

Tale prvi je bil delan točno po naročilu. Zato so v vrečki spredaj dodani dodatki, ki se v album umestijo šele, ko so v njem dodane fotografije. Nekaj pa jih je dodajala sama. Sprednji del naj bi opremila z napisom. Upam, da mi pošlje fotografijo, kako je na koncu izpadlo.

Drugega je moja hčera podarila svoji prijateljici.
Je v modro vijoličnih tonih. Tule na fotografijah je le delno izdelan, saj zaradi varovanja podatkov slik in dodanih napisov nočem lepiti.
Tag na sprednji strani z razcepko je prav tako namenjen napisu, napis pa skriva tudi pod njim.

Del tiskanih ozadij je moje računalniško delo, nekaj pa narejeno z štempiljkami.
Tudi v notranjosti se tako kot na prvi strani pojavlja bela čipka, izdelala pa sem tudi pripadajoče vogalčke za nekaj fotografij in pa okrasne rožice z kamenčkom v sredini.
Več fotografij pa v albumu Pop-up album.

2 komentarja:

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika