petek, 7. november 2008

Ste za eno partijo?


Česa neki?

Tokrat je rdeča nit šah. Predlogo sem naredila že pred letom dni, ko sem se mrzlično lotevala primernih motivov za moške voščilnice. Takrat je nastal tale "šahovski mojster". Današnji komplet je sicer delan za otroka, pa ga vseeno umeščam sem. Otroci so sicer bolj razigrani in živopisani, so pa tudi takšni, ki že kot majhni počnejo stvari, ki jih (tako bolj resno) drugače počnejo odrasli.

In tale fantič. ki danes praznuje, igra šah. Pravzaprav ga trenira in je zelo dober šahist.

Odločila sem se za voščilnico, belo, velikosti amerikanke in pa sliko z enakim a večjim motivom, ki sem jo delala na lepo obdelano lepenko debeline 4mm. Oba motiva (osrednji motiv šahista) sta delana v 3d tehniki, sestavljena sta iz petih plasti.
Motive za sliko sem lepila na malo trši papir in šele potem obrezovala. To je bilo potrebno zaradi velikosti motiva, ki bi se lahko brez tega zvijal. Prav tako vse štiri kotne elemente, ki so pravzaprav šahovnica prerezana diagonalno. Dodatno sem jo lepila še na črn papir, da sem zabrisala rezane linije v diagonali.
Za obešalo je uporabljena naravna vrvica, ki se lepo poda k lepenki. Luknjice sem vrtala mašinsko, saj je trdota lepenke izredna. Na prvi strani je vrvica zavezana, vendar pa se zaradi kotnih elementov, ki sem jih dodala s pomočjo 3d traku, tega ne vidi.
Na voščilnici sem prvo plast osrednjega motiva zamaknila rahlo preko šahovnice. V imeni pa sem kot tanko obrezano linijo dodala tudi oranžen karton za rahlo poživitev. Ime je dodano s pomočjo 3d traku.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika