četrtek, 30. oktober 2008

Vzhodna Modra ptica - Eastern Bluebird

Tole čudovito ptico ali Eastern Bluebird(upam, da sem ime nekako prav zadela, saj se ne spoznam prav dobro na ptice) je za nas narisala Mary Helen Sims iz Las Vegasa. Njene risbe so vedno tako čudovite in ona prijazno dovoli, da jih tako ali drugače uporabljamo pri izdelavi voščilnic(na forumu coc).
Za ozadje sem izbrala zeleno zlat papir, strukturnega videza. Tokrat motiva nisem predelovala za 3d ali piramidno, ampak zgolj izdelala ozadje, stransko borduro, ptico pa za tole voščilnico zaokrožila z rahlo zamegljenim krogom, ki sem ga dodala tudi v napis.Danes sem kombinirala modro in zeleno barvo, za piko na I pa se pojavljajo še zlati odtenki. V mrežastem traku pod napisom se tudi pojavljajo rahlo svetleče nitke v sledeh. Napis in osrednji motiv sta dodana s 3d trakom. Z zlatim pisalom v tubi za 3d učinek sem s pikami obrobila napis in ga dodala tudi na zeleno pentljo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika