četrtek, 23. oktober 2008

Vse najboljše in na dolga leta


To so verjetno še vedno najbolj pogosto zastopane voščilnice.

Prvi dve sta cvetovi divjakovca z mojega cvetličnega vrta. Zacveti že zgodaj spomladi in se dolgo obdrži.

Fotografijo sem predelala za piramidno tehniko, dodala še c pripadajočih tonih borduro in pa seveda napis, kjer tokrat piše Naj bo lep dan.

Vsi elementi so lepljeni na ozadja in obrezani v tanki liniji.


Naslednji dve sta prav tako dve moji predelani fotografiji in sicer sem ju posnela na neki razstavi.
Tudi ti dve sem predelala za piramidno delo. Takšno delo ni prav zamudno, pravzaprav gre sam postopek delanja predloge, če je fotografija zadovoljiva, kar hitro.












Ena predstavlja kroglo iz vrvi, ki je položena v vejevje, na drugi pa je rdeče bela papirnata torta.




Telih nežnih vrtnic v vazi pa je nastalo kar nekaj. Seveda je vsaka v nečem drugačna, saj le redko naredim dve popolnoma enaki voščilnici. Rada se poigravam z različnimi postavitvami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika