nedelja, 19. oktober 2008

Pozdrav jeseni

Pa spet počasi, tiho in neizbežno prihaja.....jesen.

Letos se mi je prvič naredilo, da jo pozdravljam tudi z voščilnico. Poprej so bile to vedno kakšne slike, dodatki v obliki škatlic, mape in podobno. Letos pa sem se odločila kar za voščilnice.


Pred menoj je namreč ravno ležala predloga za novo obliko voščilnice in tam v predalčku sem vedela, da se skriva še nekaj listov, ki sem jih obdelala s servietno tehniko.

Za osnovo sem izbrala oranžen papir za večji del in rdeči za manjši del. Vzorčasti papirji v notranjosti pa so kar narezani kosi darilnega papirja. Oba rdeča kosa sem na prvi strani in delno v notranjosti (obroba) poštempljala, potem pa še nalepila en element.

Manjši del pride prilepljen na večji del tako, da se odpira ravno v nasprotni smeri kot le ta. In na koncu preostane še dodajanje zadnjega sprednjega elementa, ki v tem primeru pravzaprav služi kot zapiralo. Na obeh voščilnicah sem uporabila list, ki sem ga izrezala malo proč od linije obrisa. Ker ne vem, kolikokrat se bo voščilnica odpirala in zapirala, sem oba lista tudi oblekla s posebno zaščitno folijo in tako dodala trdnost. Ta element pride v levem vogalu pritrjen z 3d trakom, tako da je rahlo dvignjen in pod del kjer ni traku zataknemo preklopni, manjši del voščilnice.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika