ponedeljek, 20. oktober 2008

Moški, kdo si?

Huh!!!
Tole je bilo tudi nekaj izredno težkega. Začeti, izbrati pravi motiv, ideje, ideje?????

Situacija me je nekako dobesedno porinila v to, da sem bila prisiljena začeti bolj intenzivno razmišljati in seveda tudi ustvarjati na tem področju.


Moški, kdo si????

Za mene večno vprašanje kakšno tematiko izbrati. Tudi pri darilih za moške je z menoj podobno. Če operiraš z goro denarja sploh ni nikakršnega problema, saj so moške želje ponavadi tako velike. SO pa redki, ki jih majhne stvari nekaj pomenijo.

Si mogoče ljubitelj avtomobilov?
To je bila ena izmed prvih tem, ki sem se je lotila.
Motivi avtomobilov so delani v 3d tehniki. Dodajala sem zgolj še manjše sličice, napise, spreminjala barvne usklajenosti.



Si mogoče ribič?


Pravijo, da je veliko moških ribičev in oni, da so imele ribe "tooolikooo med očmi". Pojma nimam. Ampak recimo, da je to res.


Umirjene barve motiva uokvirjene ribe, ki sem ga predelala v piramidno tehniko. Dodan napis zgolj "Najboljšemu" saj preprosto nisem vedela, kaj naj še dodam in se mi je nekako zdelo, da bo tole čisto dovolj in naj si vsak moški sam odgovori, nadaljuje....


In pa še motiv, ki sem ga izbrala, ker mi nekako simbolizira moč, moškost..... nekoga, ki skrbi za preživetje. Motiv tnale je obdelan v 3d tehniki in v različnih velikostih. Vse voščilnice so velikosti "amerikanke", nekatere na ozadjih vzorčastega papirja, druge brez. Veliko sem tudi dodajala zelen ročno izdelan papir, ki sem ga ročno natrgala in lepila.
















Več voščilnic namenjenih moškemu svetu je predstavljenih v tem videu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika