torek, 21. oktober 2008

Droben cvet

Cvetlica...vedno dobrodošla, kadar želimo nekomu nekaj povedati ali podariti, pokloniti, se ga tako ali drugače spomniti.

Takole sem oblikovala kvadratne voščilnice.
Podlaga je modra ali oranžna in na vsako dodan bel krog lepega svetlečega papirja, ki sem ga pred tem krožno obdelala v pricking tehniki ali nekako po domače......luknjanje papirja.
Sredina kroga, tam kjer pridejo rože, ni obdelana s to tehniko.
Rožni motivi so delani v 3d tehniki.
V vogale pa sem tokrat dodala še samolepilne vogalne nalepke.





Naslednje voščilnice so velikosti kuverte amerikanke in imajo belo osnovo. Na sprednji strani so potem dodani viola, rahlo vzorčast papir, tiskan vbet iz osrednjega motiva in pa srebrni samolepljivi trakovi.

Osrednji motiv mačeh v lončku je delan v 3d tehniki.


Ker je voščilnica precej dolga, sem dodala še izdelan kvadrat s ponavljajočimi vzorci ozadja in obrobljen s srebrnim trakom. Na podlago je pritrjen s 3d trakom.




In še nasmejane rožice.

Tehnika izdelave osrednjega motiva je prav tako 3d.

Ozadja pa sem tu malo kombinirala in enobarvna papirja pod tiskanim delom zamikala.


In za konec šopek vrtnic v 3d tehniki. Tu sem pri oblikovanju predloge naredila še okrasni Element (mala slikica) ki se lahko dodatno lepi in pa v pripadajočih barvah obliko metulja. Tudi metulji so dodani s 3d trakom in naokoli prevlečeni z barvnim papirjem. Tipalke so risane z lepilom, posute z mioks prahom.


No ja, ni še čisto konec.
Telih dveh pa res ne smem pozabiti. Tako velik svet sem letos prvič videla v živo in ga seveda slikala. Sliko sem priredila tako za 3d, kot piramidno tehniko. In seveda dodala tudi nekaj papirjev v teh barvah.


Leva je piramidna tehnika;
Desna 3d tehnika

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika